اقتصادی

پرسپولیس نباید بیرانوند را بر می‌گرداند/ دخالت هوادار متمول برای جدایی باقری با عقلم جور در نمی‌آید

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بیرانوند به پختگی کامل نرسیده و اگر باشگاه با او قرارداد نمی‌بست درسی برای دیگر نفرات می‌شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه کریم باقری نتوانست قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند و غیبت او به کادرفنی پرسپولیس و تیم لطمه می‌زند، اظهار داشت: همه می‌دانند کریم باقری چه شخصیتی دارد. او در تیم نقش مؤثری داشت تا هیجانات منفی بازیکنان کم شود و حتی در درگیری وساطت می‌کرد تا غادله ختم شود. بارها بازیکنان پرسپولیس را جدا کرد تا با رفتارهای اشتباه خود محرومیت سنگینی را رقم نزنند. در بازی‌های دربی با استقلال یا با سپاهان در اصفهان اجازه نداد تا حواشی به پرسپولیس لطمه وارد کند ولی تصمیم بر این بوده که این فصل در کنار تیم نباشد و مطمئن باشید پرسپولیس از نبود باقری ضربه می‌خورد.

هوادران موافق حضور باقری هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود یک هوادار متمول پرسپولیس که ساکن دوبی است خواسته تا باقری در کادرفنی یحیی گل‌محمدی نباشد، گفت: من نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم که یک هوادار به خاطر حمایت‌های مالی از تیم بتواند در خصوص بود و نبود باقری نفوذ داشته باشد. این موضوع را امیر عابدینی گفته ولی من قبول نمی‌کنم این اظهارنظر صحت داشته باشد. کاری ندارد حرف را از خود درآوردن، به عقل من جور نمی‌آید یک نفر خارج از ایران بخواهد باقری نباشد و کمک باشگاه و تیم را بی‌دلیل کنار می‌گذارند. او یک چهره مردمی است و هواداران پرسپولیس همه موافق حضورش هستند ولی به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اند تا باقری نباشند که این باعث ضرر پرسپولیس می‌شود.

پرسپولیس با بیرانوند نمی‌بست تا درسی برای سایرین شود

وی درباره اتفاقاتی که برای علیرضا بیرانوند رخ داد و از پرسپولیس جدا شد، با استقلال مذاکره کرد و دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شد، گفت: باشگاه پرسپولیس نباید بیرانوند را بازمی‌گرداند و مطمئن باشید استقلال هم این بازیکن را نمی‌گرفت چون اجازه نمی‌دادند چنین کاری را انجام دهد. نهایتاً به تراکتور، سپاهان یا تیم دیگری می‌رفت تا قدر بودن در پرسپولیس را بداند. بازیکنان بزرگ‌تر از بیرانوند در پرسپولیس بازی کرده‌اند اما افسوس که هوادران جوان و نوجوان پابند چنین بازیکنی هستند وبازی‌های خوب بازیکنان بزرگ تیم را در گذشته ندیده‌اند. زمان برانکو یا در ادوار دیگر بازیکنان بزرگی از پرسپولیس رفتند اما این تیم زمین نخورد و آن بازیکنان فراموش شدند. پرسپولیس در روزگاری که به بازیکن نیاز داشت و برخی این تیم را ترک کردند، با حداقل نفرات موفق شد. بیرانوند به پختگی کامل نرسیده و اگر باشگاه با او قرارداد نمی‌بست درسی برای دیگر نفرات می‌شد. پرسپولیس چون ساختار دارد و هواداران انگیزه می‌دهند بازیکنان در این تیم موفق می‌شوند.

استخوان‌بندی پرسپولیس حفظ شده

یوسفی با اشاره به اینکه عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل و اننتقالات خوب بوده و بهتر هم می‌شود، گفت: پرسپولیس در سال‌هی اخیر بارها قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده، این تیم باید در برخی پست‌ها تقویت شود تا برای لیگ قهرمانان آسیا آمادگی بیشتری پیدا کند. استخوان‌بندی تیم حفظ شده و یحیی گل‌محمدی هم می‌داند تیمش در چه نقاطی باید نقطه ضعف خود را پوشش دهد. بازیکنان باید خودشان درک کنند با حضور در پرسپولیس آینده روشن‌تری دارند. البته نرخ بازیکنان را دلال‌ها تعیین می‌کنند و باشگاه باید بتواند بهترین نفرات را بر اساس خواسته سرمربی جذب شوند. پرسپولیس جوان‌تر شده و من به آینده‌اش خوش‌بین هستم.

دکمه بازگشت به بالا