ورزشی

پرسپولیس ۳ – شهرخودرو صفر/ سلام سرخ​ها به بالای جدول

به گزارش شفاف ، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو خراسان است که این دیدار با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گل پرسپولیس توسط سید جلال حسینی در دقیقه 40 ، احمد نوراللهی در دقیقه 84 و میلاد سرلک در دقیقه 89 به ثمر رسید.

نیمه وقت:

در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه ، تقریباً هیچ گلی روی دروازه به ثمر نرسید ، با این حال ، در بیشتر جنبه ها ، توپ در دست قرمزها بود. شاگردان گل محمدی که می دیدند چگونه نفوذ بسته شده است ، با فشار دادن حریف و حضور در زمین شهر خودرو سعی در ایجاد موقعیت گلزنی داشتند که موفق نشدند.

در دقیقه 9 و به دلیل حمله دفاعی پرسپولیس ، صفرزاده توپ را پشت محوطه جریمه قرمزها گرفت و با ضربه پای چپ به دروازه برخورد کرد اما ضربه او توسط لک مهار شد. دو دقیقه بعد از حادثه. میلاد سرلک پا به محوطه جریمه شهرخودرو گذاشت اما پاس او به هیچ بازیکن پرسپولیس نرسید تا فرصت را از دست بدهد.

در دقیقه 16 ، پشت محوطه جریمه شهر خودرو ، او صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و امید عالیشاه سعی کرد با استفاده از این موقعیت دروازه را باز کند ، اما ضربه او در اوت با موفقیت انجام شد.

در دقیقه 4 امید عالیشاه از سمت چپ وارد محوطه جریمه شهر خودرو شد و با ارسال بلند توپ را به سیامک نعمتی سپرد اما ضربه سر سیامک نعمتی به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 14 و روی حمله دروازه بان شهرخودرو ، آرمان رمضانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و وقتی او مقابل دروازه خالی بود توپ را به اوت انداخت.

در دقیقه 40 سعید آقایی با یک ضربه آزاد توپ را به سمت دروازه شهر خودرو فرستاد و سپس جلال حسینی با ضربه سر دروازه را باز کرد.

نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم پرسپولیس سعی کرد مدافع حریف را دوباره تحت فشار قرار دهد اما چندان موفق نبودند.

در دقیقه 50 و در طعمه ای عمیق ، آرمان رمضانی با دروازه بان حریف تک به تک بازی کرد و در حالی که او فرصت گلزنی داشت ، در اوت ضربه او بیشتر شد.

در ادامه این رقابت ها بازی در میانه میدان ادامه دارد اما این بار سرخپوشان عملکرد بهتری داشتند و سعی کردند با فشار دادن دروازه پرسپولیس فرصتی برای گلزنی ایجاد کنند.

در دقیقه 9 ، انتقال میلاد سرلک و ارسال این بازیکن ، موقعیت خوبی به وحید امیری داد اما ضربه سر این بازیکن به اوت رفت.

در دقیقه 4 و با خطای عجیب میلاد فراهانی ، بشار رسن در هنگام خالی بودن دروازه اش پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شد اما ضربه چیپ بازیکن را به مدافع حریف بازگرداند تا جایی که به گل تبدیل شود. یک دقیقه بعد احمد نوراللهی توپ را در داخل محوطه جریمه شهر خودرو زد اما ضربه این بازیکن در اوت نیز با موفقیت انجام شد.

در دقیقه 24 شاگردان گل محمدی یک گل ترکیبی به ثمر رساندند. کمال کامیابی نیا با ارسال زیبا در محوطه جریمه توپ را به احمد نوراللهی داد و این بازیکن با ضربه پای راست گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه 9 میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه شهر خودرو تیم را هدف قرار داد و توپ پس از برخورد به تیر عمودی به گل سوم پرسپولیس تبدیل شد.

دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان این دیدار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی مشاهده کردند.

ترکیب تخت جمشید: حامد لک ، سید جلال حسینی (احسان حسینی 93) ، محمد حسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، احمد نوراللهی ، میلاد سرلک ، بشار رسن (مهدی خانی 85) ، سیامک نعمتی (مهدی عبدی 85) ، امید عالیشاه (60 احسان پهلوان) ) دن آرمان رمضانی (69 وحید امیری)

ترکیب شهر: میلاد فراهانی ، علی نعمتی ، فرشاد فرجی ، اکبر صادقی ، احمد الجبوری ، ابوذر صفرزاده (14 محمد محمدزاده) ، حسن جعفری ، محمدعلی فرامرزی ، صادق صادقی (14 معراج پرتقی) ، روح الله سیف اللهی (55 حسین مهربان) و امیر حسین کریمی محمد احسان معصومی).

دکمه بازگشت به بالا