ورزشی

پرواز پرسپولیس در آسمان دوحه/ رنگ الشارجه سرخ شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛ دو تیم فوتبال ایران پرسپولیس و الشارجه از امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 در ورزشگاه جاسم بن احمد به مصاف هم رفتند و تیم سفیدپوش با نتیجه قاطع 4 بر صفر به سود 10 امتیاز و کسب امتیاز پیش افتاد. به دور 16. برای صعود.

اگرچه انتظار می رود تیم الشرجه به دلیل پیروزی پرگل در دو مسابقه اخیر حمله به پرسپولیس را آغاز کند ، پرسپولیس بازی را با ذوق و شوق آغاز کرد و در دقیقه دوم کار خوب احسان پهلوان و ضربه سر شجاع خلیل زاده گل پیروزی را به ثمر رساند. کرد پرسپولیس بعد از این گل سعی در کنترل بازی داشت اما شاگردان الشرجه کم کم به دروازه سرخپوشان نزدیک شدند و در دقیقه 29 به آستانه دروازه رسیدند اما حامد لک با واکنش به موقع و بسیار دروازه خود را باز نکرد خوب .

در دقیقه 33 پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند اما ضربه عیسی آل کثیر با واکنش غیرمعمول توسط گلزار الشارجه مهار شد و برای دومین بار دروازه را باز نکرد. چهار دقیقه بعد ، پرسپولیس با دفاع از فشار حمله خود ، یک موقعیت عالی دیگر پیدا کرد که ضربه احمد نوراللهی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد. در دقیقه 41 بازی پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که آلخاتیر می توانست آن را با ضربه سر به گل دوم تیم سفید تبدیل کند تا گل محمدی در نیمه اول از پیروزی راحت شود. پرسپولیس به حمله خود ادامه داد و در دقیقه 44 و در راه داخل محوطه جریمه شارجه ، وحید امیری توپ ارسالی پهلوان را با ضربه سر به گل سوم تیم سفید تغییر داد.

78

در آغاز نیمه دوم ، تیم الشرجه در حال آماده سازی برای جبران خسارت بود اما پرسپولیس اجازه حضور در حریف را نداد و مسابقات بیشتری در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 62 ، یک ضربه خطرناک کرونادو از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به خط دفاع پرسپولیس در جلوی پای ویلتون ، که با واکنش شدید حامد لک به کرنر تبدیل شد ، شلیک کرد. در دقیقه 65 طعمه آل کثیر در موقعیتی به دست آل کثیر رسید که داوران ازبکستان آن را آفساید ارزیابی کردند و اجازه ندادند شرایط خطرناک پرسپولیس به پایان برسد. در دقیقه 68 کرونادو با شوت از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او از تیر عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد.

در دقیقه 85 مهدی عبدی ، بازیکن تازه وارد ، روی پاس امید عالیشاه صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیق نبود و به بیرون رفت. در دقیقه 89 شوت میلاد سرلک با فاصله بسیار کمی از تیر دروازه الشرجه به اوت رفت تا هافبک پرسپولیس دروازه را باز نکند. در دقایق پایانی پای چپ عبدی با ضربه ای به درون دروازه حریف برخورد کرد تا نتیجه 4-0 به سود پرسپولیس رقم بخورد.

ترکیب تخت جمشید:

حامد لک ، شجاع خلیل زاده ، بشار رسن (80 – امید عالیشاه) ، کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی ، احسان پهلوان (87 – آرمان رمضانی) ، وحید امیری ، میلاد سرلک ، عیسی الکثیر (81 – مهدی عبدی) ، سعید آقایی (80) – علی شجاعی) و سیامک نعمتی (87- سید جلال حسینی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

سفارش شارجه: ‌

عادل الحسنی ، شاهین عبدالرحمن ، مجید ابراهیم سالم (1 + 90- محمد عبدالباسط) ، کایو ، والتون (90- عبدالله غنیم) ، کرونادو ، سالم سلطان ، آل محمد الزناهی ، خالد ابراهیم الزناهی ، خالد عبدالرحمن ، وزیر و اتابک شکورف.

سرمربی: عبدالعزیر الانباری

دکمه بازگشت به بالا