ورزشی

پرونده باشگاه پرسپولیس و “زنان” در چه سطحی قرار دارد؟ – خبرگزاری آنلاین اخبار ایران و جهان

حدود یک سال پیش ، باشگاه پرسپولیس رسماً صفحه رسمی اینستاگرام خود را به طور رسمی ثبت کرد و توانست نام تجاری باشگاه پرسپولیس را به مدیر این شبکه اجتماعی تأیید کند تا بتوان صفحه رسمی پرسپولیس را از دیگر صفحات قابل تشخیص و مراجعه هوادارانش در اینستاگرام مشخص کرد. باش

با این حال ، تنها پس از گذشت چند ماه و چند تغییر در زمان مدیرعامل اتحادیه عرب ، فعالیت های این سایت برای کارمندان روابط عمومی این باشگاه غیرقابل دسترسی شد ، بنابراین تنها تعداد معدودی از افراد خارج از این باشگاه می توانند به آنها دسترسی پیدا کرده و بپذیرند. برای تبلیغات از اشخاص حقیقی و حقوقی درآمد کسب کنید.

موضوع باشگاه پرسپولیس کاملاً ناشناخته است ، حتی یک نفر از جانبازان این باشگاه را نیز ردیابی می کند ، که در هدایت تیم درگیر بوده و هست.

این باعث شد مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان دستور سفارش پیگیری قضایی را بدهد و مشخص شد كه صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس توسط چند نفر به سرپرستی خانم به سر می برد. A.B. در چند ماه گذشته حدود 100 مارک واقعی و مشروعیت تبلیغ کرده و پول زیادی را به حساب بانوان وارد کرده است.

باشگاه پرسپولیس همچنین برای حل موضوع شکایتی را در دادسرا تشکیل داد. حضور محمدحسن انصاری‌فرد به عنوان جانشین عرب منجر به نقص در این پرونده شد ، اما اکنون گزارش شده است که باشگاه پرسپولیس استعفا نداده و منتظر حکم دادگاه است.

مهدی خواجووند نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، درباره این پرونده اظهار داشت: “ما در این پرونده عدالت را ترغیب می کنیم.” وظیفه این پرونده باید مشخص شود. ما در انتظار یک حکم دادگاه در رابطه با این واقعه هستیم. آخرین باری که ما روی این پرونده کار کردیم در روند قانونی بود.

دکمه بازگشت به بالا