ورزشی

پرونده بودروف برای همیشه بسته شد/ سعودی‌ها قول همکاری دادند

به گزارش شفاف ، به نقل از باشگاه استقلال ، احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که پرونده بودورف برای همیشه بسته شد ، وی این موضوع را به فیفا تأیید کرد تا پرونده برای همیشه بسته شود.

وی در مورد روند اعزام تیم استقلال به عربستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: “روز دوشنبه یک کنفرانس آنلاین توسط AFC برای هماهنگی بازی برگزار شد که در آن آقای غیم ، مدیر بین المللی باشگاه نیز در یک نشست آنلاین شرکت کرد. “در این جلسه ، سعودی ها قول همکاری داده اند و تاخیری در فرودگاه ها و صدور ویزا و غیره وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل استقلال افزود: با تعدیلاتی که صورت گرفته ، سعودی ها دو هتل به ما پیشنهاد می دهند و ما محل اقامت خود را از بین این دو هتل انتخاب می کنیم. اگر هتلی که آنها ارائه می دهند مناسب نباشد ، می توانیم هتل دیگری را معرفی کنیم و اگر هتل توسط تیم دیگری رزرو نشده باشد ، می توانیم به آن هتل برویم.

مددی در پایان گفت: در این جلسه قرار است حداکثر 72 ساعت قبل از حمل از تیم تست کرونا گرفته شود و در جده نیز از تیم تست گرفته می شود. اگر کسی در جده آزمایش مثبت دهد ، قرنطینه می شود و 3 روز پس از از بین رفتن علائم ، دوباره آزمایش می شود و اگر آزمایش منفی باشد ، به تیم برمی گردد. تاکنون ویزای 90٪ تیم استقلال صادر شده است و ما سایر اعضای تیم را پیگیری خواهیم کرد. هماهنگی های لازم با نهادهای مربوطه در داخل آن انجام می شود و ما همچنین با هواپیمایی ها در حال مذاکره هستیم تا پروازهای چارتر به عربستان سعودی را تأمین کنیم.

دکمه بازگشت به بالا