ورزشی

پرونده کالدرون شوکه کننده است/احترام ویژه وزیر ورزش برای گل‌محمدی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سسامه ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگاران آنلاین با اشاره به عدم انتخاب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: زمان زیادی از سوی وزارت ورزش برای تعیین هیات مدیره کارآمد در نظر گرفته شده است. مدیران باشگاه پرسپولیس.” قبول دارم که این موضوع به تعویق افتاده است، اما تمام تلاش دستگاه های اجرایی وزارت بر این موضوع است که یک هیئت کارآمد مشکل را حل کند و نخواهد بدهی را بر دوش نظام بگذارد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حل نشدن مشکل پرداخت گابریل کالدرون گفت: از خواندن جزئیات قرارداد و نحوه برخورد با او شوکه شدم. قراردادهایی که چنین مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آورد و هزاران راهکار برای رفع آنها اندیشیده شده است.

وی بدون اشاره به نام مدیرعامل سابق پرسپولیس در دوران مربیگری کالدرون، تاکید کرد: واقعا نمی دانم چرا کسانی که خود را پرسپولیسی اصیل می دانند از رفتار مدیریتی خود برای حرص خوردن هواداران استفاده می کنند.

ذوالفقار نسب در حاشیه درباره اظهارات حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص نظر یحیی گل محمدی درباره انتخاب هیات مدیره باشگاه تصریح کرد: از جزئیات این مصاحبه اطلاعی ندارم. تنها چیزی که از آن مطمئن هستم تجلیل ویژه آقای سجادی وزیر ورزش از یحیی گل محمدی است.

وی ادامه داد: بی شک انتخاب مدیریت می تواند راهگشا باشد اما متاسفانه برخی با استفاده از فضای مسموم می خواهند در مقابل مردم موضع گیری کنند. عملکرد مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس قطعا مورد احترام هواداران دو تیم است و این باید مهمترین موضوع برای هر دو باشگاه باشد. اما طرف هایی هستند که می خواهند مشکل ایجاد کنند و واقعیت ها را بیان نمی کنند.

ذوالفقار نسب در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال باشگاهی ایران با تیم های دسته دوم و سوم آسیا تفاوت فاحشی را نشان داده است. موفقیت هایی که در سال های اخیر به خصوص پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دست آمده است که نشان می دهد رسیدن به قله های افتخار در این بازی دور از دسترس نیست.

دکمه بازگشت به بالا