ورزشی

پزشک شهرخودرو : شروع مسابقات ممکن است تعداد مصدومان را افزایش دهد

پزشک تیم اتومبیلرانی شهرستان خراسان گفت: در حال حاضر شرایط خوبی برای شروع تمرینات گروهی وجود ندارد.

دکتر مجید زاده رحیم با اشاره به تعطیلی تمرینات این تیم گفت: به دلیل شیوع ویروس کورنا ، آموزش بازیکنان تیم به صورت جداگانه و با تخصص کادر فنی و البته با نظارت مجازی مربیان انجام شد. تیم انجام می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ، طبق گفته مسئولان ، شیوع تاج در مشهد به رنگ قرمز است و این امر مؤثر بوده است که تمرینات گروهی در تیم ها شروع نشود.

زاده رحیم افزود: در حال حاضر سلامتی بازیکنان و بقیه تیم برای ما در اولویت قرار دارد با این حال ما نیز منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال برای ادامه یا لغو بازی هستیم ، زیرا قادر به شروع تمرین خودسرانه نیستیم. این مسابقات از سر گرفته می شود ، شما مطمئن نیستید که بازیکنان یا برگزار کننده های مسابقات و سایر اعضای باشگاه ویروس نخواهند شد ، اما فکر نمی کنم ما بتوانیم بازیکنان را آزمایش کنیم و در کوتاه مدت خصوصاً در مسابقات و به خصوص در طول مسابقات پاسخ دهیم و این موارد فشار بازیکن را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی گفت: “حتی در حال حاضر ، وقتی بازیکنان در خانه تمرین می کنند ، فشارهای زیادی بر کروناویوس وارد می شود. در غیر این صورت ، فکر می کنم بازیکنان باید حداقل برای یک ماه تمرین کنند.” بازیکنان از نظر فنی بسیار عقب هستند و علاوه بر آموزش فنی ، به بدن سازی نیز احتیاج دارند و از سرگیری رقابت در مدت زمان کوتاه ممکن است تعداد تیم های آسیب دیده را افزایش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا