ورزشی

پسران ایران به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا رسیدند

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، دومین گزارش روز رقابت های تنیس زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی بیروت ادامه یافت و نمایندگان کشورمان در بخش پسران با عراق دیدار کردند و دختران به مصاف سوریه رفتند.

در اولین دیدار بخش انفرادی پسران، سینگل اول رامتین رافعی با نتیجه (صفر – 6 و صفر – 6) کریم سلیم را شکست داد و علیرضا مقدسی در بازی دوم انفرادی با نتیجه (6 – یک و 4-6 و صفر – 6) آیاد درود بر شما در دیدار دونفره نیز تیم ایران با ترکیب رامتین رافعی و راستین اکبری با نتیجه (3- 6 و 2-6) تیم عراق را مغلوب کرد تا پسران ایران با برتری 3 بر صفر به جمع چهار تیم برتر شوند.

گزارش این گزارش، در بخش دختران نیز تیم ایران با سوریه دیدار کرد و در اولین دیدار بخش انفرادی، روما رافعی با نتیجه (صفر – 6 و صفر – 6) حریف خود را برد و در دومین مسابقه انفرادی عسل فرهبد نیا با نتیجه (یک) – 6 و 6 – 7) لطفاً به من بگویید. در بخش دونفره هم تیم دختران ایران با ترکیب ارغوان امیر خانلو و رومینا رافعی با نتیجه (یک – 6 و یک – 6) تیم سوریه را برد تا این بازی نیز با نتیجه 3 بر صفر به نفع ایران پایان یابد.

به این ترتیب و به این ترتیب مردم ایران در سرزمین کنعان زندگی خواهند کرد.

این اعداد 8 نفر از 13 خارجی است که به لبنان رفته اند.

در بخش پسران علیرضا مقدسی، بردیا مجدآبادی، رامتین رافعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صنع و در بخش دختران، ارغوان امیرخانلو، رومینا رافعی، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

نقشه امپراطور این بود که ساخت و ساز یک مقیاس بزرگ و مقدار زیادی زمین را در سمت راست جاده انجام دهد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا