ورزشی

پس از درخشش در جاکارتا همه از تیم واترپلو توقع دارند

رهبر: پس از درخشش در جاکارتا همه از تیم واترپلو توقع دارند

ملی پوش واترپلوی ایران گفت: در دوره گذشته بازی‌های آسیایی سوم شدیم و همه از ما توقع دارند.

امیر حسین رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، درخصوص اردوی مشترک تیم ملی واترپلو با صربستان اظهار داشت: این اردوی مشترک از 27 تیرماه آغاز شد و اردوی خوبی بود. تیم زیر 22 سال صربستان بازیکنان باکیفیتی دارد و تمرینات خوبی را باهم داشتیم و توانستیم نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم. صربستان مهد واترپلوی دنیاست و از آنجایی که ما هم سالها با مربیان صربستانی کار کردیم ، شناخت خوبی از سبک این تیم داشتیم. برگزاری این اردوی مشترک در مجموع کمک زیادی به ما کرد و دو هفته آینده هم اردوی دیگری با این تیم خواهیم داشت که قطعا در روند آماده‌سازی به ما کمک خواهد کرد.

وی در خصوص شانس تکرار مدال برنز در هانگژو گفت: وقتی یک مدال مهم را کسب می کنید تکرار آن خیلی سخت‌تر است. تیم واترپلوی ایران 44 سال بود که در این مسابقات مدال نداشت و به همین دلیل در جاکارتا شرایط متفاوت بود و توقعات بالا نبود. در حال حاضر همه چیز متفاوت از آن زمان شده است نه تنها در ایران بلکه رقبا هم از ما انتظار دارند و ما را به عنوان تیم سوم می‌شناسند.

چپ دست قدرتی تیم ملی واترپلوی ایران با گلایه از شرایط مالی تیم ملی عنوان کرد: فدراسیون برای ملی‌پوشان حقوق در نظر گرفته که البته این حقوق چندان کفاف زندگی را نمی‌دهد و تقریبا با شرایط اقتصادی حاکم در کشور همخوانی ندارد. این مبلغ فقط مخارج زندگی شخصی من را تامین می‌کند بنابراین نمی‌توان گفت به عنوان یک ملی پوش زندگی مرفهی دارم.

رهبر درخصوص حضور دژان میلاکوویچ به عنوان مدیر فنی تیم واترپلوی ایران  در بازی‌های هانگژو گفت: میلاکوویچ در بازی‌های آسیایی جاکارتا سرمربی تیم ملی سنگاپور بود و تیم ایران هم با چیریچ تقریبا با سبک واترپلوی صربستان آشناست و این انتخاب قطعا می‌تواند برای تیم ایران کمک کننده باشد. در کنار این بهنام پنام‌تاش هم به عنوان سرمربی هدایت تیم را درهانگژو به عهده خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنام‌تاش 20 سال مربی من بوده و شناخت کافی از او دارم. مربی با نظمی است و با برنامه کار می‌کند. در این مدت فکر می‌کنم بالای 20 بازیکن را به تیم ملی معرفی کرده و در مجموع تیم خوبی برای بازی‌های آسیایی داریم که در کنار هم می‌توانیم نمایش ایده‌آلی را داشته باشیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا