ورزشی

پشت پرده سفر پیکه به آمریکا بدون کلارا/ردپای شکیرا و فرزندانش در یک ماجرای جنجالی

ریحانه اسکندری: با وجود اینکه شکیرا این روزها برای زندگی راهی کشور آمریکا شده اما به نظر می‌رسد مشکلات او با جرارد پیکه تمام شده باشد. در این بین افراد دیگری هم وارد ماجراهای جنجالی شکیرا و پیکه شده‌اند. به تازگی خبرهایی مبنی بر اختلاف میلان و ساشا، دو فرزند این زوج سابق با کلارا چیا مارتی منتشر شده و گفته می‌شود بچه‌ها در زمان حضور پیکه در کشور آمریکا نمی‌خواهند با کلارا ملاقاتی داشته باشند.

شکیرا بارسلونا را ترک کرد و فرزندانش را به میامی برد تا زندگی جدیدی را آغاز کند اما با توافق قبلی که انجام شده پیکه می‌تواند به دیدار فرزندانش برود و هر ماه 10 روز را با آن‌ها بگذراند.او اخیر به تنهایی و بدون کلارا که میلان و ساشا علاقه‌ای به دیدن او ندارند به آمریکا سفر کرده است.

پشت پرده سفر پیکه به آمریکا بدون کلارا/ردپای شکیرا و فرزندانش در یک ماجرای جنجالی

با توجه به اظهارات جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که خبرهای مربوط به شکیرا و پیکه را منتشر کرده، خواننده کلمبیایی نمی‌خواهد فرزندانش هیچ رابطه‌ای با کلارا داشته باشند و به نظر می‌رسد که بچه‌ها در این مسئله طرف مادرشان هستند.

ما نمی‌خواهیم با او باشیم؛ یکی از شرط‌هایی که بچه‌ها برای پیکه گذاشته‌اند این است که وقتی او در میامی با آنها ملاقات می‌کند بدون کلارا باشد. بچه‌ها اصلا نمی‌خواهند کلارا را ببینند. این پاپاراتزی با اشاره به صحبت های این میلان و ساشا گفت: «لطفاً 10 روزی که به میامی می‌آیی ما نمی‌خواهیم با کلارا باشیم.»

بیشتر بخوانید:

258 258

دکمه بازگشت به بالا