ورزشی

پشت پرده مخالفت سازمان لیگ با پیشنهاد استقلال؛ به جای باشگاه با ما قرارداد ببندید

گفته می شود دلیل اصلی مخالفت سازمان لیگ فوتبال با پیشنهاد باشگاه استقلال مبنی بر برخورداری از امتیازات تبلیغات محیطی بازی خانگی در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی توسط عوامل جدید باشگاه، عدم عقد قرارداد با شرکت های تبلیغاتی برای بهره برداری از تبلیغات محیطی در لیگ 20 بوده است. یکی شدن.

یک مقام آگاه در سازمان لیگ عنوان کرد: بعد از اینکه سازمان در روند ارسال تبلیغات محیطی برای بازی لیگ بیست و یکم شکست خورد، به جاست که اکنون این پیشنهاد به راحتی پذیرفته نمی شود!

یکی از اعضای ارشد سازمان لیگ که نخواست نامش فاش شود، گفت: مسئولان لیگ معتقدند اگر این شرکت 150 میلیارد به باشگاه استقلال بپردازد، سازمان لیگ آمادگی دارد کل مسابقات را به این شرکت واگذار کند. با 180 میلیارد به شرط آنکه قرارداد با سازمان لیگ منعقد شود نه با باشگاه استقلال.

مسئولان آگاه مدعی شده اند که اگر باشگاه استقلال هم همین کار را می کرد، طبیعتا پرسپولیس هم همین فرمول را دنبال می کرد، بنابراین هیچکس حاضر به مذاکره با سازمان لیگ برای یک مسابقه فوتبال دیگر نبود، به همین دلیل با این درخواست مخالفت کردند. ممکن است!

وی با اشاره به شکست سازمان لیگ در گذشته در زمینه تبلیغات محیطی به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی در بازار تبلیغات، گفت: اگر سازمان لیگ با این موضوع موافقت کند جای تعجب خواهد بود. !

با توجه به صحبت های مسئولان سازمان لیگ، صحبت های صادق درودگر مبنی بر غیرواقعی بودن توصیه های عوامل باشگاه استقلال در خصوص استفاده از نکات تبلیغاتی محیطی، گویای موضوع دیگری است که معمولاً چالشی بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ است. بیشتر از قبل افزایش خواهد یافت.

251256

دکمه بازگشت به بالا