ورزشی

پوررهنما: به نفر اول دنیا باختم/ برای شکستم بهانه نمی آورم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی پور رهنما ، دارنده مدال نقره وزن 75 کیلوگرم بازیهای پارالمپیک پس از شکست مقابل حریفی از مکزیک ، گفت: “من در این مسابقات کمی شگفت زده شدم زیرا حریف خود را به خوبی نمی شناختم.” من می خواهم جایی غیر از فینال بازی های پارالمپیک با او رقابت کنم.

وی با اشاره به قدرت حریف مکزیکی ادامه داد: “من مقابل حریف ضعیف شکست نخورده ام.” او در سال 2019 قهرمان جهان شد و شماره یک جهان است. من در مقابل حریف ضعیف شکست نخورده ام ، اما شاید اگر پیش از این شانس رقابت با او را داشتم ، بتوانم بهتر مبارزه کنم.

بد رهنما در مورد اینکه آیا آماده این بازی است یا خیر؟ او گفت: اکنون ، هر چه می گویم ، ممکن است فکر کنند که من به دنبال بهانه هستم ، اما حقایق را نمی توان پنهان کرد. ما نتوانستیم در بسیاری از این مسابقات شرکت کنیم ، و این موجه بود ، که بر میزان آمادگی ما نیز تأثیر گذاشت. من نمی خواهم بگویم که این یک تخلف فدرال بود ، اما ما برخی از بازی ها را به دلیل کرونا ، و برخی به دلیل عدم صدور ویزا ، و برخی به دلیل هزینه های بالای سفر باختیم و این تأثیر داشت. می بینید ، انگلیس در ارتش بود و دو ماه مسابقه داد. او مدتی در آلمان اردو می زند یا در یک مسابقه در کره جنوبی ، اما ما کجا هستیم؟

دکمه بازگشت به بالا