ورزشی

پورموسوی: پیشنهاد رسمی از فولاد نداشتم / امروز با فدراسیون فوتبال بازی داشتیم!

اخبار ورزشی/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال و محرومیت پنج بازیکن تیمش واکنش نشان داد. 

سید اکبر پورموسوی از تصاویر دیدار دو تیم استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و تشکر ویژه از حضور هواداران داشته باشم. امروز ۹۰ دقیقه تیم استقلال خوزستان را تشویق کردند. ضمن این که من فکر می‌کنم ما امروز با فدراسیون فوتبال بازی داشتیم، البته این صحبت من هیچ ربطی به تیم فوتبال خیبر خرم آباد ندارد. 

به گزارش اخبار ورزشی، وی ادامه داد: تصمیمی که فدراسیون فوتبال در بدترین شرایط ممکن برای استقلال خوزستان گرفت و باعث شد امروز ۵ بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشته باشیم خیلی از تیم ها یک بازیکن خود را ندارند و بسیار سر و صدا می کنند ولی ما پنج بازیکن ما را نداشتیم و طبیعی بود که در چنین شرایطی جایگزین ها از شرایط مسابقه دور باشند. به هر حال بازی حساسی بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم با تلاش بیشتر در بازی با سایپا با یک برد خارج از خانه مجدداً شرایط خوبی را در جدول پیدا کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باشگاه فولاد مذاکراتی با شما برای هدایت این تیم داشته است آیا این موضوع را تایید می کنید؟ عنوان کرد: واقعیت این است که من تمرکزم روی تیم استقلال خوزستان است و برای فولاد آرزوی موفقیت دارم. آنچه اکنون برای من بسیار اهمیت دارد این است که بتوانیم بدون حاشیه و با آرامش کامل کارمان را در ادامه رقابت های لیگ یک ادامه دهیم. اگر هم پیشنهادی شده است به صورت مستقیم با شخص من نبوده است.
 
پورموسوی درباره آینده استقلال خوزستان با توجه به حساس شدن بازی ها و تقابل تیم های مدعی در هفته های آینده نیز گفت: همانطور که گفتم من از تصمیم فدراسیون بسیار گله مند هستم. در هفته دوم اتفاقی می‌افتد ولی تصمیم‌گیری و اجرای آن را در حساس‌ترین بازی ما مقابل خیبر خرم آباد قرار می دهند، بازی که برای ما ۶ امتیازی بود و بازیکنان ما را محروم کردم. مطمئن باشید تا آخرین لحظه به صعود امیدوار هستیم و تلاش می کنیم جزو مدعیان باقی بمانیم. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا