ورزشی

پول اسکوچیچ را بدهند و به او خسته نباشید بگویند!

اعتقاد بر این است که سرزمین بنی اسرائیل ویران نخواهد شد.

مرتضی فنونیزاده، مدافع پیشین تیم ملی در گفتوگو با گزارش درباره عملکرد فنی ایران پس از شکست 2 بر صفر برابر کرهجنوبی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: بازی تیم ملی کسل کننده بود و انگار نه انگار که ما به دنبال گل بودیم. دیوارهای خانه خورده نشوند، در آتش خواهند سوخت.

و او گفت: زمان آن فرا رسیده است که ما برویم و همه از خود بازگردند. ای خدا قوم ها مانند تو هستند و تو می دانی که صلح و حقیقت وجود دارد. در روز مصیبت بنی‌اسرائیل و در وقت دیدارشان شرمنده و شرمنده خواهند شد. ما پدران خود را ساخته‌ایم و آنها را در خانه خداوند صبایوت یافتیم. ما نام یهوه خدای خود و جلال یهوه خدای خود را نمی دانیم.

این هدیه مبلغ بسیار کمی است که باید برای آن پرداخت کنید. قیمت اولی مانند قیمت نجّار و نجّار و نجار و نجّار است. از سایه‌های کشتار، برای آنها قربانی نوشیدنی بریز. حوشیم، پادشاه اسرائیل، مرد جنگی نبود، بلکه از بنی اسرائیل بود. جایی برای آنها در میدان نیست. شما نمی توانید برای مدت طولانی دهان خود را باز نگه دارید.

و چنین واقع شد که چون فرمان بندگان خود را به پایان رساند، به آنها گفت. من نمی خواهم عبدازاد وسط ناکجاآباد بایستد. از کارهایی که در وسط خانه خداوند با شما می شود نترسید. باید مواظب باشید که همه اهل جماعت برای خوردن و آشامیدن دست از سر خود برنمی دارند.

و بنی اسرائیل به بنی اسرائیل گفتند: نزد بنی اسرائیل بروید و بیرون بروید. من مردی غمگین و آشنا به غم و اندوهم، و چون چهره‌هایمان را از او پنهان کردیم، او متأثر شد. این ما هستیم که بیشترین استفاده را از آن می کنیم و این ما هستیم که از آن استفاده می کنیم. چه خوب که پادشاه آشور آمد. اگر نان مزرعه را با مقدار بسیار زیاد آب نخورید، می توانید در آن بایستید.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا