ورزشی

پول برای دختران فوتبالیست نیست یا همه را خرج آقایان می‌کنند؟

اخبار ورزشی / خوزستان این فوتبالیست خوزستانی با انتقاد از رفتار مسئولان استانی در هنگام برخورد با فوتبالیست های زن و مرد گفت: دوست دارم بدانم این پول برای فوتبالیست های خوزستانی نیست یا همه آنها را صرف مردان می کنند؟

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد و خوزستان نیز در قرعه کشی حضور داشت. البته حضور آویسا خوزستان ، نماینده فصل قبل این استان در فصل آتی لیگ برتر ، هاله ای از ابهام است اما این تیم یا سایر نمایندگان خوزستان فقط تا 18 نوامبر فرصت دارند اسناد خود را برای پیوستن به لیگ به فدراسیون ارسال کنند. در غیر این صورت ، آنها از برنامه مسابقات حذف می شوند. این مسئله طی روزهای اخیر نگرانی بسیاری را در جامعه فوتبال زنان در منطقه ایجاد کرده است.

افسون محمدی در گفت وگو با اخبار ورزشی اظهار داشت: نمی دانم چرا هر ساله باید شاهد وضعیت نامشخص و دشواری برای فوتبال بانوان خوزستان باشیم و هر ساله شرایط برای زنان دشوارتر می شود. جای تعجب است که در پشت همه بازیکنان خوب این منطقه ، ما نباید تیم قدرتمندی داشته باشیم و شاهد حضور بازیکنان فوتبال خوزستان در مناطق دیگر باشیم. خیلی ها ، حتی بومی ها ، نمی خواهند در خوزستان بازی کنند ، اما مسئولان خوزستان اصلاً به دختران این استان اهمیت نمی دهند تا آنها بتوانند در قلمرو خودشان با هم تیم شوند و بازی های خوشی داشته باشند.

وی افزود: رفتار مسئولان خوزستان از این قبیل در برخورد با فوتبالیست های زن و مرد تکان دهنده است. چرا باید این تبعیض وجود داشته باشد و چندین تیم در لیگ برتر و بخش اول کشور وجود داشته باشد اما یک تیم زن نداشته باشد؟ داشتن یک تیم فوتبال دختر قدرتمند حق جدایی ناپذیر خوزستانی است. اگر ما تیمی آنچنانی داشتیم مطمئنا دختران خوزستانی با جان و دل بازی می کردند. ما ثابت کرده ایم که همیشه یک تیم داریم.

این فوتبالیست گفت: متاسفانه مسئولان از ما حمایت نکردند و اگرچه ما در لیگ برتر تیمی داشتیم اما آنها توجهی به ما نکردند تا ببینند دختران خوزستانی حتی جان خود را برای تیم استانی خود دادند. من از مسئولان می خواهم که از ما حمایت کنند تا تیم خوزستان بتواند در لیگ برتر زنان شرکت کند و این درخواست بزرگی نیست و داشتن یک تیم تنها خوشبختی ما دختران است.

وی اظهار داشت: از استاندار خوزستان می خواهم که به ما کمک کند و امسال در لیگ برتر تیمی داشته باشد و مطمئن باشید اگر تیمی دارید عشق و تلاش شما را تلافی می کنیم. من چند پیشنهاد در خارج از استان دارم اما هنوز منتظر پیوستن به لیگ برتر با تیم منطقه ای ام هستم. زمان زیادی باقی نمانده است و من از افسران خواستم که برای کار بیایند تا بتوانیم در منطقه خود بازی کنیم. خوزستان هم در مربیان و هم در بازیکنان پر از پتانسیل و توانایی است و می توان با استفاده از این توانایی از تیم خوبی استفاده کرد.

محمدی گفت: چرا دختران خوزستانی هر ساله باید اینقدر نگران باشند و منتظر حضور یک تیم در لیگ برتر باشند ، اما فوتبالیست های مرد با خیال راحت فوتبال بازی می کنند؟ چرا نمی توانم در قلمرو خودم و با خانواده ام فوتبال بازی کنم؟ این بسیار دردناک و دردناک است.

وی افزود: مسئولان معتقدند بستن تیمی در لیگ برتر بانوان گران نیست و به هیچ وجه متناسب با هزینه های تیم آقایان نیست ، اما نمی دانم چرا هیچکس از ما حمایت نمی کند. من تعجب می کنم که آیا هیچ هزینه ای برای فوتبال زنان در خوزستان وجود ندارد یا آنها همه آنها را برای مردان خرج می کنند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا