ورزشی

پویش شب‌های همدلی با حضور قهرمانان ورزشی پیش می‌رود+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، حرکت شبانه امپراتوری در اسلامشهر از شرایطی آغاز شده است که قهرمان ورزش در این شهر که با موفقیت پرچم ملی ما را در عرصه بین الملل برافراشته است ، مشارکت غیرمنتظره ای داشته است.

سید حسین موسوی ، بنیانگذار شعر شب های همدلی ، لیستی از ورزشکاران شرکت کننده در این پروژه را برای ما تهیه کرده است ، به شرح زیر است:

1- حمزه زرینی (کاپیتان سابق تیم ملی والیبال)
2_سجاد گنج زاده (قهرمان جهانی کاراته و آسیا در بازی های المپیک توکیو 2021)
3- سید شاهین موسوی (قهرمان بوکس آسیا و حضور در المپیک 2021 توکیو)
4_ بهنام مهدی زاده (قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا و عضو تیم ملی)
5_سید مهرداد زمانی (قهرمان آسیا و تیم ملی جودو)
6_محمد منصوری (قهرمان جهان و آسیا و کاپیتان تیم ملی جوجیتسو)
7_امیر حسین آذری (کاپیتان تیم ملی بسکتبال جوانان و قهرمان آسیا و مدال برنز بازی های آسیایی سه بار)
8_فرید حقیقی (قهرمان جهانی کاراته)
9_ اصغر عظیمی (قهرمان شنای جهانی و تیم ملی حذف اندام)
10. سجاد سالاروند (دارای رکورد جهانی در صخره نوردی و سومین حرفه ای کوهنورد در جهان با دو پا ، کوهنوردی در کوه آرارات در ترکیه)
11- محمد سلیمانی (قهرمان المپیک جوانان و قهرمان تکواندو جهان و آسیا)
12_مهدی بالازاده (قهرمان تکواندو جهان و آسیا)
13_حسین مهربان (بازیکن سابق تیم ملی تکواندو و قهرمان پلیس جهان)
14_مهدی ناجی (مدرس دانشگاه ، قهرمان بین المللی کشتی آزاد)
15_ میثم ایرانشاهی (قهرمان ملی کونگ فو و سرمربی تیم استان تهران)
16_مجید حاجی بنده (عضو تیم ملی فوتسال)
17_ یوسف بهزادی (دروازه ذوب آهن اصفهان)

موسوی در خصوص حرکت شبانه همدلی اظهار داشت: این نهضت با محوریت حضور قهرمانان ورزشی اسلامشهر آغاز شد و خوشبختانه پاسخ بسیار خوبی دریافت کرد. در شرایطی که کورو ویروس ها کار بسیاری از افراد را مختل کرده و فقر گسترده ای در جامعه ایجاد کرده است ، تحت اقدام نماینده مسجد “یامحدی” واوان و موسی بن جعفر (ایالات متحده) در اسلامشهر ، ما در تلاش هستیم تا وضعیت اقتصادی مردم را بهبود بخشیم. نابود ، رفع و به آنها کمک کنید. در این طرح مقرر شد هر شب برای ماه مبارک رمضان 2 هزار وعده غذایی گرم به نیازمندان توزیع شود که 60 هزار وعده غذایی گرم با هزینه 600 میلیون تن نیاز دارد.

وی تأکید کرد: بسیاری از توانایی های انسانی در کشور ما وجود دارد و یکی از آنها ورزشکاری است که عاشق کمک به افراد در مسائل اجتماعی است. آنها صفحات رسانه های اجتماعی خود را به این پروژه اختصاص می دهند و جالب است بدانید که آنها در تمیز کردن ، پخت و پز و توزیع مواد غذایی کمک بزرگی کرده اند و به دلیل حضور این بچه ها ، ما توانسته ایم از قهرمانانی که خارج از شهر اسلامشهر هستند استفاده کنیم.

موسوی افزود: به عنوان مثال ، بهمن عسگری قهرمان کاراته ایران از قزوین و مدال آور المپیک ، حمیده عباسعلی قهرمان کاراته بانوان ایران که او نیز سهمیه المپیک را کسب کرده است میهمان ما است. جالب است بدانید که خانم عباسعلی نیازمندی در شهرری می دانست که ما به اتفاق سجاد گنج زاده به سمت شهرری رفتیم و اکنون در تلاش هستیم تا این نیاز خانواده مسکن را برطرف کنیم.

وی یادآور می شود: میلاد وزیری ، قهرمان المپیک ایران علی پاکدام ، قهرمان حصار ایران که او نیز یک المپیک است و رئیس چند فدراسیون نیز میهمانان ما هستند. همچنین محمد انصاری بازیکن پرسپولیس که سابقه پیوستن به تیم ملی فوتبال ایران را دارد ، به ما پیوست و خوشبختانه با حضور این ورزشکاران اولین قدم را برداشتیم.

وی افزود: به لطف خداوند قصد داریم در مرحله بعدی وارد عرصه اقتصادی شویم و یک مرکز خیریه را افتتاح کنیم و هدف اصلی ما پرورش گوسفندان است زیرا می خواهیم بیشتر داشته باشیم و هزینه کنیم و شغل ایجاد کنیم و مردم را از فقر دور نگه داریم. امیدواریم با کمک ورزشکارانی که دوست دارند با صمیمیت به مردم خدمت کنند ، بتوانیم برخی از نیازهای ملت را برطرف کنیم و مطمئناً با ایجاد تیمی نیرومند و سازنده ، برخی از مشکلات اقتصادی ملت را با کمک خداوند متعال برطرف خواهیم کرد.

رسوایی همدلی

رسوایی همدلی

رسوایی همدلی

رسوایی همدلی

رسوایی همدلی

رسوایی همدلی

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا