اقتصادی

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش اخبار ورزشی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج توسط معمار کبیر انقلاب، خواستار تأسیس بسیج حشد الشعبی ابتکار همیشگی رهبر فقید است که به درخت پرثمر و پرثمری تبدیل شده است که کشورهای مستضعف و مستضعف جهان در آن به مقاومت، استواری و پیروزی می پردازند.

و وزیر امور خارجه کشورمان بسیج را ستون نظام مقدس اسلامی دانست که به فرموده مقام معظم رهبری همچنان ستون نظام اسلامی است و جمهوری اسلامی مورد تهدید دشمنان قرار نخواهد گرفت.

دکتر امیر عبداللهیان هفته بسیج را که فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و ایثار است را به برادران و خواهران بسیجی در دستگاه سیاست خارجی که خالصانه در صراط مستقیم گام برمی دارند تبریک گفت. – بسیج وزارت امور خارجه با الهام از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و تدوین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در راستای گفتمان، فرهنگ و تحول. روحیه خودباوری، خدمت و کار جهادی، تبیین و ترویج فرهنگ و روحیه «بسیجی» در دستگاه دیپلماسی گام های موثر و سازنده ای برداشته و به فضل خداوند متعال همواره پایدار بوده است. در این مسیر روشن

31131114

دکمه بازگشت به بالا