ورزشی

پیام شیخ دیاباته به یحیی گل محمدی

شیخ دیابته مهاجم جدید پرسپولیس که در تمرین تیم جدیدش مصدوم شده است.

دکتر حقیقة مستخدیس پرسپولیس در آیین کافس گفت: متاسفانه شیخ دیابته در تمرین از ناحیه چهار پای سر مصدوم شد. از لحظه وقوع آسیب اقدامات پزشکی انجام شد و در نهایت معاینات تکمیلی و پاراکلینیکی نیز صحت تشخیص را تایید کرد.

پزشک با تایید شدت مصدومیت شیخ دیابت اعلام کرد که وی چند هفته ای از میادین دور خواهد بود.

جذب شیخ دیابت بعد از هفته چهارم لیگ برتر پرونده نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را بست و تا حدود زیادی خیال هواداران و یحیی گل محمدی را از نظر خط حمله این تیم راحت کرد. شیخ نیز مانند یورگن لوکادیا مدت زیادی از تمرینات دور بود و به همین دلیل یحیی ترجیح داد ریسک نکند و اجازه دهد این مهاجم پس از رسیدن به فرم ایده آل به تیمش بپیوندد.

در شرایطی که پس از هفته ششم و تعطیلی لیگ، سرمربی پرسپولیس نیز چند روزی به تیمش استراحت داده بود، شیخ دیاباتا تمرینات ویژه خود را زیر نظر مربیان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی ادامه داد تا از سرگیری شود. تمرین به او اجازه داد تا در جمع هم تیمی هایش حاضر شود و لیست بازی ها را درست کرد اما در برنامه هایش مصدوم نشد و یحیی گل محمدی این کار را کرد.

درهمین شیکیدیم شیکیدیم به تعدنی به کہ بہ کے بہ و برازا شرمندگ خطاب به یحیی گل محمدی است: دوست درم برکتم به تیم و به تیم کنم کنم، مربی! سرمربی پرسپولیس اما مثل بقیه پرسپولیسی ها منش اخلاقی دارد و به او اطمینان داد که نگران چیزی نباشد. שراق י גל גל ז ז פר פריק פריק ט ט בח בח בח בח בח בחש בחש בחש חשעל חשעל חשעל חשעל נשקדע נשקדע נשקדע ו ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב ב داشت گل محمدی به کریکانش در روزیه هاسبای از فیلمین فریسلیس به هیی از به بهه و عهلیک است رازید.

یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و گئورگی گلسیانی همگی حرفه ای تر و خوش اخلاق تر از دیگران هستند و می توانند در دل مربیان و بازیکنان پرسپولیس نامی برای خود دست و پا کنند. لوکادیا و گلسیانی در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی می کنند و هر دو را می توان تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در فصل جاری دانست.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا