ورزشی

پیام نیکبخت به علی انصاریان: به خاطر مادرت هرچه زودتر خوب شو

علیرضا نیکبخت واحدی درگذشت مرحوم مهرداد میناوند را تسلیت گفت و گفت: متأسفانه من هنوز شوکه شده ام و باور نمی کنم مهرداد دیگر در میان ما نباشد. به خانواده وی و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. مهرداد فردی شوخ طبع است و در هر گروهی که دارد همه را می خنداند و جای خالی او از این پس در باشگاه فوتبال واقعاً احساس می شود.

وی افزود: من 4 سال در تیم ملی مهرداد هم تیمی بوده ام و با هم زوج خوبی تشکیل دادیم. او در دهه های اخیر یکی از بهترین بازیکنان چپ پا در فوتبال ما بوده است. خاطره ای که از تیم ملی از او دارم ، داستان بازی با ایرلند است که بارها توضیح داده ام. متاسفانه مهرداد میناوند دیگر در بین ما نیست و امیدوارم روحش شاد باشد. گذشته از بحث رنگ ، همه بازیکنان فوتبال مهرداد را دوست دارند و همه ما از این اتفاق تلخ ناراحت هستیم.

این پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت جسمی علی انصاریان نیز گفت: بله ، متأسفانه من هم شنیدم که علی حال خوبی ندارد و از صمیم قلب برای سلامتی دعا می کنم. خدا مادرش را بیامرزد. من مطمئن هستم که علی بیدی در این باد عصبی نبود و هنگام بازی به او کوک می گفتند و فرد ضعیفی نبود. مهرداد عزیز بدن او به دلیل داروهای کورتیکواستروئیدی که مصرف می کند بسیار ضعیف است اما امیدوارم به زودی خبرهای خوب علی را بشنوم. من از علی انصاریان می خواهم که هرچه سریعتر بخاطر مردم و مادرش بلند شود و به ما خبرهای خوبی بدهد زیرا ما تحمل شنیدن خبرهای بد را نداریم و نیاز به شنیدن خبرهای خوب داریم.

258 251

دکمه بازگشت به بالا