ورزشی

پیرعباسی: برای حل مشکلات خانه بسکتبال خوزستان از جیب هزینه می‌کنم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجید پیر عباسی در گفتگو با خبرنگار آنلاین، با اشاره به آخرین مشکل خانه بسکتبال خوزستان که باعث شد این تیم با شهرداری گرگان دیدار نکند و دچار ضرر فنی شود، گفت: این تیم با چالش های بزرگی مواجه است که البته در تلاش برای رفع آن هستیم. ” چون می خواهیم رقابت های لیگ را تا پایان بازی ادامه دهیم.

وی با تاکید بر مشکلات مالی در تیم خانه بسکتبال خوزستان تصریح کرد: قرار بود اسپانسر جذب کنیم اما تاکنون مذاکرات و تلاش های ما به نتیجه نرسیده و هیچ اسپانسری برای تیم اعلام آمادگی نکرده است. با این حال تیم را تا پایان بازی در لیگ برتر حفظ می کنیم.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان با بیان اینکه مشکلات پیش روی خانه بسکتبال خوزستان مربوط به امروز و دیروز نیست، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم مربوط به سال گذشته است هرچند امروز (یکشنبه) 50 درصد قرارداد را پرداخت می کنیم. بازیکنان

پیرعباسی در پاسخ به اینکه «پرداخت نیمی از قرارداد بازیکن با وجود مشکلات مالی که با آن مواجه است، نکته مثبت و خوبی در مورد این تیم است»، تاکید کرد: قرارداد بازیکن و اجرای آن باید بی ارتباط با مسائل باشد. وظیفه ما پرداخت هزینه قراردادهایی است که انجام داده ایم. تعهد دیگر ما حفظ تیم در لیگ برتر است که به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

وی همچنین تاکید کرد: تخصیص نیمی از قرارداد یک بازیکن بر اساس پیگیری شخصی است، در مجموع نیازی به مسائل مالی تیم و پیگیری های لازم نیست. من هزینه تیم را از جیب خود می پردازم، اما سقفی برای این کار وجود دارد، زیرا ما نیز محدودیت های مالی خودمان را داریم. با همه اینها تا جایی که ممکن است برای کمک به تیم و حفظ آن ایستاده ام.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان همچنین در پاسخ به اینکه “به نظر می رسد سرمربی خانه بسکتبال خوزستان برای برگزاری بازی امروز در کنار بازیکنان و تیم نیست”، گفت: بازی امروز و دو دیدار باقی مانده را ما در اختیار داریم. باید در مراحل اولیه بازی کند تاثیر زیادی دارد.به سرنوشت هیچ تیمی.ما به مرحله بعد فکر می کنیم و در آن مرحله چگونه جلسه خود را پیگیری کنیم.آقای حمد ثمری تا پایان مسابقات در کنار تیم خواهند بود. .

دکمه بازگشت به بالا