پیرمردها در بورس! – اخبار ورزشی

“پرسپولیس در چند روز گذشته تلاش کرده تا محمد آبیشک 34 ساله را به خدمت بگیرد و استقلال یک گام جلوتر برای جذب لوچیانو پریرا ؛ مهاجم فولادی 38 ساله است. امیدوارم جای خالی مهدی 22 ساله قائدی با 38 سالگی پریرا و قاسمی 35 ساله با نژاد پر می شود! “شما صدای ما را از فوتبال ایران شنیدید.”

به گزارش اخبار ورزشی ، این روزنامه دنیای اقتصادی او می نویسد: “پس از یک مبارزه طولانی ، سرانجام امین قاسمی نژاد به استقلال رسید.” البته داستان بسیار جالبی است. مهاجم سابق پدیده نیز در تبادل بین دو دور لیگ بیستم مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت اما باشگاه مشهدی از صدور رضایت نامه وی خودداری کرد. بنابراین ، مبادله امین لغو شد. در شرایطی که به نظر می رسد باشگاه استقلال به دنبال این بازیکن برای فصل جدید است ، فرهاد مجیدی مدعی است که دیگر نظری در مورد قاسمی نژاد ندارد. به این ترتیب او به مذاکره با پرسپولیس ادامه داد و ظاهرا این مشکل باعث شد تا استقلال دوباره برای جذب این بازیکن تلاش کند. سرانجام ، پنجشنبه شب ، حرکت امین به استقلال تایید شد و او با پیراهن آبی با مدیرعامل باشگاه عکس یادگاری گرفت.

قاسمی نژاد البته بازیکن خوبی است. او فصل گذشته موفق شد 11 گل به ثمر برساند و در رده چهارم گلزنان برتر لیگ بیستم قرار دارد. نکته جالب در مورد قاسمی نژاد موضوع دیگری است و به سن او مربوط می شود. مهاجم مازندرانی تقریباً 35 ساله می شود و وقتی دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی پرسپولیس و استقلال راهی سخت برای کنار کشیدن او دارند ، بسیار عجیب است. باشگاه استقلال از جذب امین آنقدر خوشحال بود که فرزاد مجیدی ، کاپیتان تیم ، مدعی شد که آنها دربی نقل و انتقالات را برده اند! باز هم تاکید می کنیم که قاسمی نژاد بازیکن با کیفیتی است و ممکن است برای آبی ها مفید باشد ، اما به طور کلی روند استقبال از بازیکنان بالای 30 سال در فوتبال ایران به هیچ وجه با وضعیت فوتبال حرفه ای در جهان مطابقت ندارد.

آیا می دانید چرا سرخیو راموس رئال مادرید را ترک کرد؟ از آنجا که این بازیکن 35 ساله می خواست قرارداد دو ساله با این باشگاه امضا کند ، اما سرمربی رئال فقط با یک قرارداد یک ساله موافقت کرد. این در نهایت منجر به اخراج راموس از برنابئو و ترک پاری سن ژرمن شد. نوع تصمیم بارسلونا در مورد لیونل مسی هیچ ربطی به سن 33 سالگی ندارد. در ایران اما بازیکنان در عصر جدیدی به بازار سهام می آیند! باشگاه پرسپولیس اخیراً قرارداد وحید امیری و کمال کامیابی نیا را برای سه فصل تمدید کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که هر دو بازیکن تقریبا 33 ساله بودند. هر دو هنوز کیفیت فنی خوبی دارند ، اما در هیچ کجای دنیا شاهد تمدید قرارداد سه ساله با بازیکنی از این دوران نخواهید بود. البته پرسپولیس نگران است که قرارداد کمال در فصل آینده به پایان برسد و دیگر باشگاه ها از کشیدن او دست بکشند. وقتی رقابت زیادی با آقای قاسمی نژاد 35 ساله وجود دارد ، کار شخصی مانند وحید امیری مشهود است!

در خاتمه ، به یاد داشته باشید که پرسپولیس در چند روز گذشته تلاش کرده است محمد آبشک 34 ساله را فریب دهد و استقلال یک گام جلوتر برای جذب لوسیانو پریرا است. مهاجم فولادی 38 ساله. امیدوارم جای خالی مهدی قائدی 22 ساله با 38 سالگی پریره و 35 ساله قاسمی نژاد پر شود! شما صدای ما را از فوتبال ایران شنیدید ».

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل