ورزشی

پیرمرد ناشناخته جذاب با «لیدز یونایتد» در لیگ جزیره – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، لیدز یونایتد پس از 16 سال به لیگ برتر انگلیس راه یافت تا هواداران این تیم را در اوقات سخت بیماری کرونا در انگلیس خوشحال کنند. این تیم می خواهد با پیرمرد جالب و البته یک راز چیزی جدید در فوتبال جزیره بگوید. هواداران با “مارچلو B. یلزا” موفقیت لیدس را به دنبال دارند.

Bilsa به دلیل داشتن فوتبال زیبا و تهاجمی ، اصول جالب و فلسفه ویژه در ساخت و ساز و رفتار منحصر به فرد در دنیای فوتبال بسیار مشهور است. این 64 ساله که در روزاریو آرژانتین متولد شده است ، هر کجا که طرفداران و مدیران باشند ، آموزش دیده اند ، هرچند که دارای افتخارات کم است. بیلسا سالها با آرژانتین ، شیلی و اتلتیک بیلبائو موفق بوده است.

وی از سال 2018 به عنوان سرمربی لیدز یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا (لیگ برتر انگلیس) منصوب شده است. در اولین فصل حضور وی (2018-19) در پلی آف نهایی ، این شعر به شفیلد تحویل داده شد و با ظاهر شدن در مکان سوم ، آنها نتیجه نگرفتند. می تواند مستقیماً به لیگ برتر صعود کند و به پلی آف برود. در آنجا نیز با شکست مقابل دربی شهرستان موفق به صعود نشدند. لیدز فصل گذشته (20-20-201) در لیگ قهرمانان اروپا تحت بی یلسا پیروز شد و برای فصل 2020-21 در لیگ برتر خواهد بود.

صرف نظر از احساسات

هنگامی که بیلسا برای اولین بار وارد لیدز شد ، وی مجبور به معرفی احساسات به بازیکنانش نشد. او نمی خواست که مدیر باشگاه مهاجم جدیدی را استخدام کند تا بتواند نام تجاری فوتبال خود را بازی کند و همچنین او با پیراهن باشگاه با نام خود روی آن حکاکی نکرد. این موارد نشانه ورود افراد خاص است.

تعهدات کشف نشده برای بازیکنان

طولی نکشید که بازیکنان لیدز یونایتد فهمیدند او چقدر متفاوت است. در هفته اول تحت Bilsa ، اعضای تیم سه ساعت کامل را برای جمع آوری بطری های پلاستیکی باقیمانده صرف کردند تا تعهد هواداران را بفهمند. Bilsa کارهایی را از این طریق انجام می دهد ، و گاهی اوقات از روش های ناشناخته و کشف نشده استفاده می کند.

با بازگشت لیدز برای اولین بار از سال 2004 به لیگ برتر ، سرمربی باورنکردنی آنها برای اولین بار فوتبال را در بالاترین سطح فوتبال انگلیس امتحان می کند. هواداران اکنون منتظر دیدن نوآوری ها و کارهای جدیدی از وی در لیگ برتر هستند.

نشستن در کلمن!

وقتی بازیکن را به زمین زد ، بیلسا روی مچ پای خود چکید. این نگرش را از جام جهانی 2002 (کره-ژاپن) وقتی او هدایت تیم ملی آرژانتین را به یاد می آورد به یاد می آوریم و مربیان زیادی نیز از وی در این کار تقلید کرده اند. در طول مسابقه ، او در کلمن آب در کنار زمین نشسته بود. در حالی که عموم مردم فکر می کنند که شاید مزیت ویژه پیروی از بازی در این شرایط ، دیدگاه متفاوتی از این بازی باشد که مورد توجه سایر مربیان قرار نگرفته است ، گفت: گیلم بالاگا ، روزنامه نگار فوتبال اسپانیا گفت: نحوه نشستن بیلزا ریشه در کمردردی دارد که از زمان بازیگری تجربه کرده است.

تقابل دوستانه با لمپارد به هزینه جاسوسان

بیلسا جاسوسی را برای نظارت بر تمرینات دانشجویی فرانک لمپارد در تیم دربی شهرستان ، که تحت پوشش رسانه های انگلیسی قرار گرفته بود ، ارسال کرده بود ، اما در پایان نیمه نهایی لیگ برتر ، تیم برنده تیم لمپارد بود. با این حال ، در پایان ، آنها همچنین موفق به صعود نشدند.

بیلسا پس از مسابقه گفت: “من او را صدا نکردم تا عذرخواهی کند.” “لمپارد می گوید شما قوانین بازی منصفانه را نقض کرده اید ، نه آنقدر مرا قانع کنید که نظرات من را برای او توضیح دهم.”

در عوض ، لمپارد به بازی منصفانه بیلزا پاسخ داد (برای اینكه از شاگردانش در زمین بخواهید كه اجازه دهند بازیکنان استون ویلا بتوانند توپ را در دوئل لیدز قرار دهند تا تنها هدف آنها كه باید در شرایط ناجوانمردانه قرار می گرفت ، می توانست رسیده ، خنثی شود). به همان اندازه خشن لمپارد پرسید: “در ابتدا فکر کردم این یک شوخی است ، برای او جایزه بازی عادلانه دریافت کند.”

انواع مختلفی از مرگ و میر

این عنوان تمام اندیشه های خود را بیان می کند: ال لوکو (آقای دیوانه)!

در تاکتیک های خود ، بیلسا بازیکنی نیست که توپ را بچرخاند. او انتظار دارد از خط حمله به حریفان فشار بیاورد و از پشت و هیجان در تیمش بازی کند.

لیدز بیشتر از زمان تیم پوچتینو با تاتنهام ارتباط دارد تا تیمی که با سقوط روبرو است.

فراموش نکنید که لیدز هنگامی که بیلسا را ​​تعیین کرد ، میانه جدول را انتظار داشت. آنها هرگز با چیزهای گران قیمت او به تیم تزریق احساس راحتی نمی کردند ، اما آنها قصد بازگشت به موقعیت ایمن قبلی خود را نداشتند. مشخص نیست که آیا این رویکرد اطمینان خواهد داد که آنها به شکوفایی خود ادامه خواهند داد یا خیر.

رکورد بسیار خوبی در برابر منچستر یونایتد

در حالی که زمین تمرین تیم لیگ برتر حصارهای امنیتی جدیدی را برای محافظت از آنها در برابر عقاب های جاسوسی Belsa در طول تمرینات نصب کرد. میدان لیگ برتر نیز باید یک کولمن یا نوار کناری برای بلسا فراهم کند. اما یکی از باشگاههایی که با آقای ملاقات کرده است دیوان منچستریونایتد است و به همین ترتیب اتفاق می افتد که کار آنها باشد.

در سال 2012 ، یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا حذفی شد و در لیگ اروپا بازی کرد و در 16 بازی مقابل بیلبائو و بیلسا به میدان رفت. تیم هایی که توسط فرناندو لورنته ، ژاوی مارتینز و آندر هررا (که دو سال بعد به منچستر پیوستند و از سال 2014 تا 2019 برای این باشگاه بازی کردند) بازی کردند. شیاطین سرخ در هر دو بازی دور رفت را خوب آموختند ، به این ترتیب که اتلتیک بیلبائو با شکست 3 بر 2 منچستریونایتد در اولدترافورد و در خانه برگشت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا در یک چهارم نهایی جایگاهی را کسب کند. از بین بردن

شلوغی و شلوغی رسانه های اطراف تیم باسک در کنفرانس مطبوعاتی مقابل الکس فرگوسن بسیار زیاد بود؛ سر الکس به آنها اعتراف کرد: “این بهترین تیم ورزشی است که در سالها دیده ام.”

هواداران لیدز چقدر می خواهند سرمربی خود رکورد خود را در برابر یونایتد فصل بعد حفظ کند؟

دیدار مجدد با پپ گواردیولا

در جریان مقابله بیلبائو با بارسلونا در لالیگا ، سرمربی بارسلونا پپ گواردیولا از جزئیات بسیاری که مارچلو بیلزا در مورد بارسلونا تهیه کرده بود شوکه شد و اعتراف کرد که بیلسا باشگاه کاتالونیا را بهتر از خودش می شناسد.

پپ با گرمی گفت: “ما مربیان ، بر اساس تعداد عناوینی که کسب کردیم ، داوری می شویم.” اما این بسیار کمتر از تاثیری است که بیلسا در فوتبال و بازیکنانش دارد. “به همین دلیل ، برای من ، او بهترین مربی جهان است.”

گواردیولا حتی سخنان بیلسا را ​​روی دیوار دفتر منچسترسیتی خود چسبیده است. در مصاحبه ای ، گواردیولا ورود بیلسا به لیگ برتر انگلیس را فوق العاده توصیف کرد و بار دیگر از این مرد شیک تعریف کرد. فصل بعد مقابل پپ و آقای Bilsa ، من احتمالاً بسیاری از بازی های فانتزی را تماشا خواهم کرد.

سیستم عاطفی 3-1-3-3

آنتونیو کونته هنگام هدایت چلسی ، سیستم 3-4-3 را به نام خود ثبت کرد. گواردیولا همچنین در لیگ برتر از روشهای مختلفی استفاده می کند ، اما به نظر می رسد با Bilsa ترتیب های جدید دیگری از جمله سیستم 3-1-3-3 را شاهد خواهیم بود.

بیلسا اصرار دارد که رژیم ویژه ای برای مدافعان ، هافبک ها ، هافبک ها و مهاجمان ایجاد کند. و آنها را در یک گروه قوی سه نفره سازماندهی کنید. این روشی آسان اما هوشمندانه برای نمایش بیلیارد است. این واقعیت که بازیکنان در پشت محوطه می توانند توپ را به کمک کسی که در مقابل آنها قرار دارد ، به زمین جلوی زمین منتقل کنند ، همچنین عمق آنها را نشان می دهد (مستقیم از وسط).

لیدز همیشه با ترکیب 3-1-3-3 بازی نکرد. مطمئناً ، آنها طی چند هفته مشابه 1-4-1-4 خواهند بود. بیلسا اصرار دارد که هدایت همه بازیکنان خود را براساس اصول 30 نوع تمهیداتی که مورد اعتماد کارشناسان است (مشخص نیست که وی به سیستم 1-3-6 مورینیو در بازیهای بزرگ اعتماد دارد) ، اما دیدن تیم لیگ برتر با چنین ترکیبی پدیده ای جدید خواهد بود. اگرچه فقط ساختاری از پشت آنها بازی می کنند.

پیرمرد ناشناسی

علی رغم همه رفتارهای عجیب و غریبی که او دید ، بیلسا همیشه کارهای تکان دهنده ای انجام می داد. در سال 2016 ، شهر روم در حال آماده سازی برای تب “ال لوچو” بود ، زیرا قرار بود مارچلو بیلسا به عنوان سرمربی لاتزیو انتخاب شود ، اما او فقط دو روز بعد استعفا داد. این دوره کوتاه یک روز بیشتر از دومین فصل که در مارسی زندگی می کرد به طول انجامید ، وقتی قبل از رفتن به رسانه ها به طرز مرموزی گفت: “کار من در اینجا انجام می شود ، من به کشور خود باز خواهم گشت.”

همه اینها ثابت می کند که حتی در هر شرایطی ، مرد آرژانتینی به روش خودش حرکت می کند.

بیلسا با آقای تماس گرفت دیوانه به چند دلیل. بهترین راه برای آمادگی در لیگ برتر انگلیس ، مارسلو بیلسا فقط نشستن و انتظار غیر منتظره است. مردی که مورد تحسین و احترام همه قرار خواهد گرفت.

دکمه بازگشت به بالا