ورزشی

پیروانی: اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند/ برویم که منتخب جهان را ببریم

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پیش از اعزام سرخ‌ها به ورزشگاه آزادی در هتل آزادی با خبرنگار ما گفت‌وگو کرد و در ابتدا بیان کرد: خداراشکر شرایط تیم خوب است و تنها ناراحتی‌مان نبود هوادار است. می‌بینید چطوری مشتاق بودند ولی اتفاقی افتاد و ما محرومیم. هواداران از راه دور همین که انرژی مثبت دادند، خستگی از تن ما رفت. وظیمه‌مان را انجام می‌دهیم و برویم یک بازی خوب با منتخب جهان انجام بدهیم و انشاالله پیروز بشویم.

او در مورد نگرانی هواداران از بازی تیم‌شان مقابل ستاره‌ها گفت: فوتبال است و هر تیمی بهتر بدود، تلاش کند و زحمت بکشد مطمئنا برنده می‌شود. اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند. آنها نفرات برگزیده فوتبال دنیا هستند و ما هم نفرات خوبی داریم. انشاالله برویم در جنگ تن به تن پیروز از زمین خارج بشویم.

پیروانی در مورد اینکه اجازه نداد تیم از در پشتی خارج بشود گفت: حق هوادار بیشتر از این چیزهاست. اینکه مخفیانه تیم را ببرم مورد تایید نیست. همه گفتند ولی گفتم نه و بازیکن باید بیاید از جلوی هوادار این انرژی را بگیرد که مشتاقانه تشویق می‌کنند. من نماینده هواداران در پرسپولیس هستم و هرکاری می‌کنم که دل آنها شاد بشود.

251251

دکمه بازگشت به بالا