ورزشی

پیروزی استقلال برابر پیکان در نیمه اول/ قایدی دوباره گلزنی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پیکان که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، امروز دوشنبه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس تهران آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری به میدان رفت.

بازگشت سیدحسین حسینی به دروازه آبی پوشان تا حدودی خیال کادر فنی و هواداران این تیم را برای بسته ماندن دروازه شان راحت کرده بود. این امر در دقیقه ۵ با شوت محکم بازیکن پیکان و مهار حسینی اطمینان خاطر بیشتری به آبی پوشان داد.

با این حال مهدی قایدی که در هفته های اخیر کلید طلایی پیروزی های استقلال بوده در دقیقه ۱۱ روی یک غافلگیری و ضربه ای دقیق و فنی از پشت محوطه جریمه دروازه پیکان را باز کرد تا به روند گلزنی هایش ادامه دهد.

بعد از این گل شاگردان مجتبی حسینی که خوب هم کار کرده بودند حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند و در چند مورد هم دروازه حسینی را با خطر جدی مواجه کردند اما نتوانستند کار را به تساوی بکشانند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

دکمه بازگشت به بالا