ورزشی

پیروزی تیم ملی هاکی روی یخ ایران برابر کویت/ مدال برنز قطعی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان در دیویژن 4 عصر امروز در حالی به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی کویت یکی از قدرت های قاره آسیا که موفق به عضویت در فدراسیون جهانی شدند. سال 1985 و 35 سال قبل از عضویت ایران بازمی گشتند و موفق شدند با غلبه بر این تیم ضمن قطعی نمودن مدال برنز و سکوی سوم، انگیزه و آشتیاق خود برای کسب مدال نقره و جایگاه نایب قهرمانی را نیز به تیم ملی مالزی گوشزد کنند.

و پادشاه آشور آمد و به اورشلیم بر طبق روش پادشاه رفت.

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در چهارمین دیدار خود در این دوره از رقابت ها در مقابل تیم مالزی صف آرایی خواهد کرد که در سال 2006 عضویتش در فدراسیون جهانی و آغاز فعالیتش را آغاز کرد، یعنی 11 قبل از عضویت ایران بازمی شود.

.

فرزاد هوشی دری، فرشاد مقدسی، نیما مهربان، محسن آقامحمدی، جلال کیهانفر، مازیار قربانی، آرمان بحری، متین قهارزاده، امین کره ای، محمد شیخ جعفری، دانیال باقری، امیر حیدری، عرشیا غفوری، عباس دهقانی، امیر مهدیون، دانیال ساروقی. , مهبد عبداللهی, رضا پورهاشمی, اویس حسن زاده و علیرضا مهدوی 20 بازیکن تیم ملی کشورمان در جهانی قرقیزستان هستند که زیر نظر کاوه صدقی قهرمان و برادران یوری و ولاد لومانیک از روسیه مربیان تیم در مسابقات جهانی دیوی 4 حضور یافته اند.

دکمه بازگشت به بالا