ورزشی

پیروزی تیم ملی والیبال لهستان مقابل میزبان المپیک

تیم ملی والیبال لهستان تیم ملی والیبال ژاپن را شکست داد.

به گزارش اخبار ورزشی ، در ادامه چهارمین روز مسابقات والیبال المپیک توکیو ، در دسته مردان تیم ملی والیبال لهستان ، به مصاف تیم ملی والیبال ژاپن رفت.

تقابل دو تیم در گروه A این رقابت ها بسیار جالب است. سرانجام ، تیم ملی والیبال لهستان با برتری کورک و لئون موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بر مانع میزبانی المپیک 2020 غلبه کند. سه ست مسابقه با نتایج (25:22) ، (25 : 21) و (26: 24) به نفع لهستان.

در پایان ست سوم و نقطه پایانی مسابقات ، رالی زیبایی بین دو تیم شکل گرفت و سرانجام تیم ملی والیبال لهستان موفق شد با سه پیروزی و یک شکست ، به پیروزی برسد و همچنان در گروه A رقابت ها پیشرو باشد. .

در این بازی لئون با 17 امتیاز ارزشمندترین بازیکن زمین لقب گرفت.

در دیگر دیدارهای گروه A ، کانادا و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که این بازی با امتیازهای 25-13 ، 25-22 و 12-12 با پیروزی 3-0 تیم کانادایی به پایان رسید.

با این برد ، کانادا با یک بازی دیگر و دو برد و 7 امتیاز موقتاً از مکان پنجم به مقام دوم صعود کرد.

بازیهای گروه A این رقابتها با دقت دنبال می شود و یکی از تیم های ایتالیا ، ایران ، لهستان ، ژاپن و کانادا باید از این رقابت ها کنار گذاشته شود.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با یک دیدار کمتر از حریف (با دو برد و یک شکست) در رده چهارم این گروه قرار دارد. ایرانی بزرگسال شما از ساعت 15:10 به وقت ایران در دیداری حساس به مصاف ایتالیا می رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا