ورزشی

پیروزی درخشان لیورپول در استمفوردبریج؛ چلسی به مانه، کِپا و آلیسون باخت

: فتاب‌‌نیوز:

چلسی و لیورپول ساعت 20:00 در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می روند و در پایان سرخ پوشان میزبان لندنی خود را 2 بر صفر شکست می دهند.

شاگردان یورگن کلوپ با شش امتیاز برای دومین بار به پیروزی رسیدند که مهمترین اتفاق اخراج آندریاس کریستنسن در دقیقه 45 بود. مدافع چلسی از چلسی در موقعیت گلزنی روی مانه اشتباه گرفت و زمین را ترک کرد تا تیمش را نیمه تمام با یک دوست دیگر بازی کند.

سفیدپوستان نیز قدر این هدیه را می دانند و با درخشش سادیو مانه به مخالفان حمله می کنند. ستاره لیورپول از سنگال موفق شد در دقیقه 50 و 54 برای تیمش گلزنی کند. گل اول با تلاش تیمی و پاس و ضربه سر فیرمینو به ثمر رسید ، اما گل دوم روی یک ضربه مهلک توسط کپا آریزابالاگا ، دروازه بان آبی های اسپانیا به ثمر رسید و مانه با یک ضربه دروازه را باز کرد تا اختلاف دوبرابر شود.

سپس در دقیقه 75 تیمو ورنر یک پنالتی را به ثمر رساند. مجازاتی که تیاگو آلکانتارا در اولین بازی رسمی خود برای لیورپول به ثمر رساند. اما این پنالتی تبدیل به گل نشد. ضربه پنالتی جورجینیو توسط آلیسون گرفته شد تا اختلاف دو دروازه بان تیم مشخص شود. یکی گل دوم را زد و دیگری مانع از گلزنی حریف شد.

در نتیجه ، چلسی به زودی اولین شکست خود را متحمل شد و سه امتیاز باقی ماند ، اما لیورپول پس از لیدز نیز با 6 امتیاز چلسی را از پیش رو برداشت و پس از اورتون و آرسنال به طور موقت در جایگاه سوم قرار گرفت. گرفتن.

دکمه بازگشت به بالا