ورزشی

پیروزی پرسپولیس مقابل الریان در نیمه نخست

به گزارش شفاف ، پرسپولیس ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت که در نیمه اول این دیدار با نتیجه 2-0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل های سفید توسط شهریار مقانلو در دقیقه 26 و احسان پهلوان در دقیقه 33 به ثمر رسید.

نیمه اول بازی تقریباً با بازی دو تیم آغاز شد و پرسپولیس و الریان فرصت خوبی برای گشودن دروازه یکدیگر داشتند اما موفق نشدند. در حالی که بازی هنوز ادامه داشت ، امید عالیشاه در دقیقه 26 ترکیب خوبی را با مهدی ترابی آغاز کرد. سرانجام عالیشاه با یک پاس هوشمند موفق شد شهریار مقانلو را در موقعیت گلزنی قرار دهد و مهاجم پرسپولیس از توپ قدردانی کرد و دقیقاً دروازه الریان را باز کرد تا تیمش را به جلو سوق دهد.

پس از به ثمر رساندن این گل ، بازی الریان به هم ریخت و پرسپولیس بر توپ و میدان مسلط شد و آنها همچنین برای این بازی برتر حقوق دریافت کردند. احسان پهلوان در دقیقه 33 با استفاده از تکنیک شخصی خود توانست موقعیت خوبی را در پشت محوطه جریمه الریان برای خود رقم بزند و با یک شوت زمینی زیبا دروازه تیم قطر را برای دومین بار باز کند.

عملکرد شاگردان لوران بلانک در الریان پس از گل به خوبی نشان داد که آنها روحیه خود را از دست داده اند و نمی توانند خوب بازی کنند.

دکمه بازگشت به بالا