ورزشی

پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران مقابل افغانستان

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین مسابقه مسابقات کفا به پیروزی رسید.

به گزارش اخبار ورزشی ، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز (دوشنبه) در دومین مسابقه یک تورنمنت فوتبال آسیای میانه به نام کافا ، مقابل افغانستان بازی کرد و با نتیجه هشت بر صفر پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با برتری 3 بر صفر ایران به پایان رسید. اولین موقعیت تیم ملی در دقیقه پنجم بازی به دست آمد که ضربه ایرانی به تیر دروازه برخورد کرد. حمله تیم ملی ادامه داشت تا اینکه جلالسب در دقیقه 15 گل اول را به ثمر رساند.

ایران در این نیمه موقعیت های گل دیگری داشت که از آنها استفاده نکرد ، تا اینکه محدثه زلفی و هستی فرزنده به ترتیب در دقایق 24 و 26 به گل رسیدند.

داور در دقیقه اول نیمه دوم یک پنالتی برای ایران گرفت که این ضربه را زهرا معصومی به گل تبدیل كرد. سپس سارا دیدار ، مریم محمدی ، فاطمه پسندیده و رقیقه جلال النسبات دروازه های افغانستان را گشودند.

تیم ایران در اولین مسابقه مسابقات کافه مقابل تاجیکستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی فردا ، 16 ژوئن در مهمترین بازی خود به مصاف ازبکستان می رود. این تیم ها در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که در دو مسابقه اول خود پیروز شده اند.

مسابقات قهرمانی فوتبال آسیای میانه توسط تیم های ایران ، ازبکستان ، افغانستان ، تاجیکستان و قرقیزستان توسط تاجیکستان برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا