ورزشی

پیروزی پورتو مقابل یاران سردار با درخشش طارمی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 بازی به صورت همزمان از ساعت 23:30 آغاز شد که مهمترین آنها پورتو مقابل لورکا به پیروزی رسید و بارسلونا به شکست بسنده کرد. مقابل اینتر

لیورپول همچنین به برد خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل رنجرز ادامه داد تا شروع ناامیدکننده فصل خود را به فراموشی بسپارد.

توضیحات کامل بازی ها به شرح زیر است:

گروه الف

لیورپول 2 – رنجرز اسکاتلند صفر

در این دیدار لیورپول با ترکیبی هجومی ماشین را به راه انداخت و از همان لحظات اولیه میهمان را تحت فشار قرار داد تا خیلی زود به گل برسند که این اتفاق هم افتاد.

در دقیقه 7 الکساندر آرنولد گل لیورپول را به ثمر رساند تا با آرامش بازی ادامه پیدا کند.

آرنولد با این گل توانست از زیر فشار خارج شود و حتی توانایی های خود را در فاز تهاجمی دوباره به همه ثابت کند. او که از لیست تیم ملی انگلیس نیز خط خورده بود، حالا می تواند امیدوار باشد که یکی از بازیکنان اصلی ساوت گیت در جام جهانی باشد.

در نیمه دوم نیز لیورپول بازی را هجومی پیش برد تا اینکه در دقیقه 53 محمد صلاح بازی را با پنالتی به پایان رساند و 3 امتیاز بازی را برای خود به ارمغان آورد.

آژاکس ыk – ناپولی 6
گلها: Kudos braй Azhax – распадори (2)

بازی با گل دقیقه 9 آژاکس آغاز شد تا همه فکر کنند نماینده هلند می تواند سران ایتالیا را که در این فصل قدرتمند ظاهر شده بودند شکست دهد اما ناپولی خیلی زود به بازی برگشت و تمام قدرت خود را به نمایش گذاشت.

ناپولی در نیمه اول پاسخ قاطعی به میزبان داد و در آمستردام با 3 گل آنها را جریمه کرد. در نیمه دوم نیز شاگردان اسپالتی نمایشی از خود به ثبت رساندند و 3 گل دیگر به ثمر رساندند تا نتیجه تحقیرآمیز میزبان را رقم بزنند.

از دقیقه 73 دوشان تادیچ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. البته در آن دقیقه آژاکس با نتیجه 5 بر یک عقب بود.

گروه B

پورتو 2 – لورکوزن سافور

اگرچه پورتو میزبان این دیدار بود، اما لورکا در دقایق ابتدایی بازی نمایش بهتری داشت و توانست چند موقعیت خوب خلق کند و برای خود بپردازد. در جایی که توپ در دستان لورکوزن بود، پورتو به خوبی ضدحمله کرد و طارمی با حرکتی دیدنی توانست گل اول پورتو را به ثمر برساند اما داور این دیدار با کمک فیلم نه تنها آن را مردود اعلام کرد بلکه اشتباه مدافع پورتو را نیز گرفت. यक पनाल्ती बह सुद यारान सार्डर बेशआय.

پاتریک شیک البته این پنالتی را از دست داد تا اینکه فرصت بزرگ دیگری از زمین لورکا به بیرون رفت.

در نیمه دوم بازی، بازی مساوی پیش رفت تا اینکه در دقیقه 69 زایدو روی پاس طارمی دروازه لورکا را باز کرد تا اولین برد پورتو در این فصل لیگ قهرمانان اروپا و یاران طارمی به صعود امیدوار باشند. .

سردار آزمون که از ابتدا روی نیمکت نشست با اینکه تیمش نیاز به گلزنی داشت اما وارد بازی نشد تا اینکه مشخص شد جراردو سیوانه اصلا به ستاره کیشورمن اعتماد ندارد.

کلوب بروژ 2 – اتلتیکو مادرید صفر

کلوب بروژ بلژیک در ادامه شگفتی خود مقابل شاگردان اتلتیکو به صدر جدول رسید و با 3 برد و 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

کلوب بروژ که در زمان قرعه کشی خیلی ها انتظار داشتند خیلی زود از مرحله گروهی حذف شود اما حالا مدعیان اصلی هدایت این گروه به حساب می آیند.

از طرفی اتلتیکو حملات زیادی انجام داد اما گل کلوب بروژ که «سیمونه آن را ماین کرد» مانع از گلزنی شاگردان سیمئون شد تا شکست دیگری برای آنها رقم بخورد.

گروه C

اینترمیلان 1 – بارسلونا 0
گل: هاکان کالهان وگلو

اینتر در این فصل نمایش خوبی در این سریال نداشت اما بازی مقابل بارسلونا را با تمرکز خوبی آغاز کرد. آنها توانستند در نیمه اول و دوم به خوبی شاگردان ژاوی را مدیریت کنند و نگذارند حملاتشان بهترین نتیجه را بگیرد.

گل اینتر در دقایق پایانی نیمه اول با اشتباه دفاع بارسلونا و شوت از راه دور توسط هاکان چالهان اوغلو به ثمر رسید.

بارسلونا البته در دقیقه 68 توسط پدری به گل رسید که او در این ویدئو اعلام کرد که به دلیل اشتباه تیم هندی منتفی است.

بارسلونا در لحظات پایانی فشار روی دروازه اینترمیلان را افزایش داد اما دفاع مستحکم شاگردان اینزاگی این اجازه را به آنها نداد.

بایرن مونیخ 5 – ویکتوریا پلژن صفر

گزارش بازی را اینجا بخوانید. این جلسه از ساعت 20 و 15 آغاز شد.

گروه D

اینتراخت فرانکفورت صفر – تاتنهام صفر

تاتنهام در ادامه ناکامی های خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا قرار گرفت و نتوانست کاری برای ثبت تساوی بدون گل انجام دهد.

شرایط این گروه فوق العاده جذاب است و هر 4 تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

مارسی 4 – اسپورتینگ وان

مارسی مقابل سرگروه نمایشی دیدنی داشت و توانست با گل الکسیس سانچز کامبکی تماشایی به نمایش بگذارد و به برتری گل دست یابد.

251251

دکمه بازگشت به بالا