ورزشی

پیست اسکی توچال بازگشایی شد

این پیست هم اکنون باز است که هتل توچال نیز با ظرفیت 75 نفر و 29 اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی بازان و مسافران است.

به گزارش شفاف، مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال همچنین در تشریح امکانات و جزئیات این پیست خاطرنشان کرد: 2 دستگاه تله کابین در پیست داریم و اسکی بازان به راحتی می توانند از بالا به پایین پیست بروند. همچنین استفاده از گوشی رایگان است.

چند روز پیش بعد از بارندگی هایی که داشتیم به صورت غیر رسمی پیست را افتتاح کردیم. اول کسانی که علاقه مند به تحصیل بودند، آمدند و استفاده کردند.

وی افزود: از امروز پیست اسکی توچال را به صورت رسمی افتتاح کردیم و علاقه مندان زیادی برای استفاده از آن اینجا هستند. ظرفیت 1200 نفر در پیست اسکی داریم و 2 تله اسکی با طول های مختلف در اینجا قرار دارد. ما قبلاً دستگاهی داشتیم که سال گذشته دستگاه دیگری را به آن اضافه کردیم.

مدیر مجموعه ورزشی خاطرنشان کرد: خطی اضافه شده که عصرها نیز برای علاقه مندان قابل استفاده است. 20 شب قبل از مجموعه 20، کسانی که در هتل اقامت می کنند امسال توانستند از خط 670 طراحی شده و ساخته شده توسط خود مجموعه استفاده کنند و اکنون مجموعه توچال با افزایش پیشنهاد و شرایط بسیار خوبی برای کسانی که می خواهند اسکی درادن، بهوجود هذا این خود به کاهش تصادفات کمک می کند، زیرا در سطح وسیعی پخش می شوند و در صورت برخورد با یکدیگر، این تصادفات به حداقل می رسد.

کمک در خصوص امکانات هتل گفت: هتل 3 ستاره توچال یکی از مرتفع ترین هتل های کوهستانی کشور محسوب می شود و در واقع یکی از مرتفع ترین هتل های کوهستانی جهان است که شامل 30 اتاق و حدود 75 نفر می باشد. ما ظرفیت های خدمات متفاوتی داریم. ما رستوران ها، کافی شاپ ها و امکانات مختلفی داریم که علاقه مندان می توانند هم در تابستان و هم در زمستان از آن ها لذت ببرند. در فصل زمستان که هوا سرد می شود، علاقه مندان به اسکی فرصت طلایی دارند تا بیایند و از این دنیای برفی استفاده کنند. اگر شخصی بلیط کابین را خریداری کند، بقیه گزینه ها رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه در همان زمان نیست.

دکمه بازگشت به بالا