پیشانی ساختمان و مزایای اجرای آن

شما میتوانید بعد از ساخت آلاچیق با کمترین هزینه آنها را با گیاهان تزیین کنید و یک مکان فوق العاده شیک برای نشستن و استراحت در فضای باز خانه تان ایجاد کنید. درست است که ساخت آلاچیق باعث دفع کامل باد و باران نخواهد شد، اما وجود آن میتواند زندگی و استراحت در حیاط را برای شما فراهم سازد. شاید فکر کنید که ساخت آلاچیق فرآیند بسیار پیچیدهای دارد و هزینهی بسیار زیادی میخواهید، اما باید بدانید که ساخت آلاچیق با کمترین هزینه نیز امکانپذیر است. آلاچیق ها براساس سازنده شان به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند.

اگر آلاچیق چوبی میخواهید، جنس چوب به صورت مستقیم بر قیمت نهایی آلاچیق تاثیرگذار خواهد بود. متغیر دیگری که بر قیمت آلاچیق شما تاثیر میگذارد، چگونگی طراحی آن است. اگر یک آلاچیق ساده با طراحی فضای سبز رایج بخواهید، طبیعتا قیمت آن نیز معقول خواهد بود.

اما اگر بخواهید آلاچیق شما با طرحی متفاوت و شخصی سازی شده با فضای خانه شما ساخته شود، مجبورید که طراح مناسبی پیدا کنید و هزینه بالاتری هم بپردازید. 1. قبل از هر چیزی باید قوانین مرتبط با منطقه خود را مطالعه کنید، در سراسر شهرهای جهان، قوانین مشخصی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

رایجترین نوع آلاچیق ها که معمولا در بیشتر فضاهای سبز مشاهده میکنیم، از این نوع آلاچیقها هستند. ترکیبی از آهن، چوب، سفال و آلومینیوم در ساخت این آلاچیقها به کار برده میشوند. استفاده ترکیبی از این مواد باعث میشود که آلاچیق در کنار زیبایی و طراحی شیک، از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشد.

ساخت الاچیق با کمترین هزینه – کدام نوع آلاچیق ارزانتر است؟ اگر توانایی فنی کافی داشته باشید، میتوانید خودتان برای ساخت آلاچیق با کمترین هزینه اقدام کنید، اما اگر توانایی کافی نداشته باشید، بهتر است که با افراد متخصص این حوزه در تماس باشید.

ساخت الاچیق با کمترین هزینه و انواع آلاچیق موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. فضای سبز حیاط خانه یا ویلا میتواند یکی از جذابترین بخشهای خانه برای استراحت و اتراق باشد. اما باید به فکر راهی باشید تا از گزند باد، باران و آفتاب در امان ماند. آلاچیق ها از ویژگیهای رایج باغهای دوره رنسانس ایتالیا هستند که اغلب پیاده روها را پوشش میدادند، اما امروزه بخش مهمی از فضای آزاد ویلاها را به خود اختصاص داده است. آلاچیقها زیبا هستند و میتوانند جذابیت حیاط خلوت شما را چندین برابر کنند.

اگر به دنبال هزینه دقیق ساخت یک آلاچیق در خانه خود هستید، باید بگویم که بدون گرفتن جزئیات مدنظر شما، نمیتوان هزینه دقیق را برآورد کرد. اما میتوان گفت که در چه شرایطی متحمل هزینه بالاتری خواهید شد. قیمت آلاچیق شما با کیفیت مواد سازنده آن رابطه مستقیم دارد. به عنوان مثال اگر از آهن در ساخت آلاچیق استفاده شود، دوام آلاچیق شما بیشتر شده و از همین رو، قیمت بیشتری نیز باید بپردازید.

برای اینکه این حفره ها به لوله های زیر زمین برخورد نکند، احتمالا نیاز به مشاوره و کمک گرفتن از متخصصان شرکت ویلا سقف را خواهید داشت. 3. سوراخ هایی که حفر میکنید باید مابین ۲۸ تا ۴۸ اینچ باشد که معادل ۷۱ تا ۱۲۲ سانتیمتر است، این حفره ها بخشهای مختلف آلاچیق را به هم وصل میکنند و باعث میشوند که محکم باشند. 4. بعد از ایجاد حفره ها باید یک مربع تشکیل دهید. ۲.۵ متر ایجاد کنید.

در انتخاب مکان آلاچیق دقت کنید، شما ممکن است بخواهید زمان زیادی را داخل آلاچیق بگذرانید، بنابراین آن را در جایی از باغ انتخاب کنید که منظره جالبی داشته باشد و به راحتی به سایر قسمتهای خانه دسترسی داشته باشید. آلاچیقها میتوانند سقف باز و یا سقف بسته باشند. اگر آلاچیق شما سقف باز است، حتما برای جلوگیری از ورود حشرات و یا بارش باران راهکارهایی را مدنظر قرار دهید. نورپردازی در داخل آلاچیق را جدی بگیرید و سیستم مناسبی برای آن طراحی کنید.

فضای آلاچیق به هنگام شب جلوه ویژهای دارد، از همین رو، بهتر است از همان ابتدا این موضوع را با سازنده آلاچیق مطرح کنید و از آنها بخواهید تا بهترین تمهیدات را بیندیشند. قرار دادن گیاهان در اطراف آلاچیق زیبایی آن را چندین برابر میکند. شما میتوانید روی آلاچیق مکانهایی برای گلدان تعبیه کنید و یا گیاهان خود را به عنوان تزئین در جاهای مختلف آلاچیق قرار دهید.

مطمئن شوید که بتن سرریز نشده و یا کثیف دیده نمیشود. 9. بعد از بتن ریزی باید حدود ۲۴ ساعت صبر کنید تا ستونها استحکام لازم را بدست آورند، بعد از آن برای طراحی سقف اقدام کنید. شما بعد از ساخت آلاچیق با کمترین هزینه میتوانید چندین کار برای تزیین آن انجام دهید. در این مقاله چند نمونه از این موارد را شرح می دهیم. آلاچیق برای مدت طولانی در فضای باغ شما قرار خواهد داشت، بنابراین لازم است در ساخت آن دقت لازم و کافی را داشته باشید تا سریع از آن دلزده نشوید. اجرای پیشانی ساختمان و ساخت آلاچیق خود را به ما بسپارید.

خروج از نسخه موبایل