اقتصادی

پیش‌بینی ۱۳۴۹ شعبه اخذ رأی در استان همدان

اخبار ورزشی/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اعلام کرد: ۱۳۴۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان همدان پیش‌بینی و حدود ۵ درصد به صندوق‌ها اضافه شده است.

حسن رضانیا یکشنبه ۲۴ دی در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با بیان اینکه دشمن به دنبال بیرون کردن مردم از عرصه و دلسرد کردن و ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند، اظهار کرد: هر کسی در هر مسئولیتی که دارد، باید مردم را به انتخابات دعوت کند و این یک جهاد بزرگ سیاسی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروز به طور قاطع می‌توانیم بگوییم آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم، خاطرنشان کرد: هیأت‌های اجرایی کارهای خود را به شایستگی انجام داده‌اند و خوشبختانه ۸۹ درصد کاندیداها تأیید صلاحیت شدند که کار بزرگی است و بسترساز مشارکت در انتخابات بوده و رقابت واقعی را شاهد خواهیم بود.

رضانیا با بیان اینکه ستاد امنیت انتخابات نیز به خوبی کار خود را انجام می‌دهد، مطرح کرد: به تمام مدیران ابلاغ و تذکر جدی داده‌ایم که حق ندارند له یا علیه کسی کار کنند.

وی ادامه داد: کمیته مشارکت‌های مردمی در استان تشکیل شده و ۵۰۰ جلسه مشارکت‌افزایی با اصناف مختلف مردم برگزار شده است به طوریکه هر روز برای انتخابات برنامه داریم و به ترتیب نشست‌هایی با کاندیداها در حال برگزاری است.

معاون سیاسی استاندار همدان با تأکید بر اینکه امسال برای نخستین‌بار قانون شفافیت در هزینه انتخابات در حال اجراست، تصریح کرد: تعامل تنگاتنگ بین ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی و هیأت نظارت وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا