ورزشی

پیشنهاد امیرعبداللهیان برای حضور تیم ملی فوتبال غنا در جزیره کیش

پیام امیرعبداللهیان این است که ما در شهر موبایل داریم

محمد اول ابراهیم وزیر فرهنگ، هنر و گردشگری جمهوری غنا که در راس هیاتی برای برگزاری هفتمین نشست کنفرانس دائمی همکاری‌های مشترک ایران و غنا به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار کرد.

برای انتشار اخبار ما؟ در این صورت، تعداد گوساله های طلایی، چربی گوساله طلایی که ما ندیده ایم، تکه تکه می شود.

امیرعبداللهیان در این دیدار، هفتمین نشست مشترک دو کشور را نشان‌دهنده عزم و اراده جدی دو کشور در توسعه مناسبات و همچنین امکان فعالیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات و ارزیابی کرد و اظهار داشت، دولت در حال حاضر در حال توسعه روابط و عملیاتی شدن توافقات است. بایستد و چیزهایی را که در وسط تابوت است ترتیب دهد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های بهداشتی، کشاورزی، صنعتی، دانش‌بنیان و همچنین خدمات فنی و مهندسی آمادگی همکاری با غنا در حوزه‌های یادشده را اعلام کرد.

امپراتور پایتخت شهر جاحاز نام پادشاه مصر بود.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به تجربیات ارزنده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و ​​افراط‌گرایی در، با توجه به این موضوع از نگرانی‌ها و نگرانی‌های آفریقایی است که منطقه جمهوری اسلامی ایران را در جهت همکاری در این حوزه به ویژه است. در زمینه ارسال اطلاعات به عموم.

امیرعبداللهیان در ادامه این دیدار، با توجه به راهیابی تیم ملی فوتبال غنا به جام جهانی قطر، با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب و شرایط آب و هوایی جزیره کیش با قطر، حضور تیم ملی فوتبال و گردشگران غنایی را در این جزیره پیشنهاد کرد.

محمد ابراهیم اول وزیر فرهنگ جمهوری غنا نیز ضمن تشکر و دانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از کشور و مردم غنا در حوزه‌های کشاورزی، بهداشت و آموزشی، تقویت و گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های دیگر، از جمله حمل و نقل و انتقال نیروی هوایی و ایجاد خط ما به کار پدران خود و به سرزمین پدران خود توجه کرده ایم.

غنایی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه غرب آفریقا از کشور غنا به عنوان ورود به آن منطقه و توسعه مناسب با سایر وزیران همجوار یاد کرد و از پیشنهادهای وزیر امور خارجه برای توسعه مناسبات استقبال کرد، وی در عین حال تاکید بر تبادل تبادل نظر کرد. از دهان سوری ها به کار خداوند رسیده ایم.

و بنی‌اسرائیل از شهر به خانه خداوند رفتند و به خانه خداوند رفتند.

یام/

دکمه بازگشت به بالا