ورزشی

پیشنهاد عجیب تراکتور برای ادامه لیگ برتر/پلی‌استیشن برای تعیین قهرمان!

در پی مذاکرات رئیس جمهور حسن روحانی برای ادامه فعالیت های ورزشی در پایان ماه مبارک رمضان ، ستاد ملی مبارزه با فساد رسما موافقت خود را با شروع مسابقات لیگ برتر اعلام کرد و هم اکنون مسئولان سازمان لیگ به دنبال برنامه هایی برای این مسابقات هستند.

با این وجود ، در این شرایط ، تعدادی از باشگاه های لیگ برتر همچنان مخالف ادامه این مسابقات هستند. آنها معتقدند در شرایطی که کروناویروس هنوز در جامعه وجود دارد ، داشتن یک مسابقه فوتبال می تواند به گسترش ویروس کمک کرده و باعث ویرانی شود. باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز یکی از مخالفان جدی برای شروع دوباره لیگ برتر است. تراکتورسازی مدتهاست معتقد است که لیگ برتر باید بدون برنده تعطیل شود و حالا که فدراسیون می خواهد برای شروع لیگ برنامه ریزی کند ، بر موضع خود اصرار دارند.

امروز میر معصومه سهرابی ، مدیرعامل تراکتورسازی در این باره مصاحبه مفصلی ارائه داد و مخالفت خود را با شروع لیگ برتر ابراز کرد. با این حال ، در پس زمینه این مصاحبه ، پیشنهادات جالبی توسط کارگردان تبریزی ارائه شده است. سهرابی اظهار داشت: امیدوارم که مسئولان ، مصاحبه های بسیاری نداشته باشند ، باشگاه های مدیریت ضعیف را متهم کنند ، ترس از رقابت و غیره را دارند و بازیکنان را با توجه به داشتن لیگ رایانه ای با حضور نمایندگان از هر باشگاه در مقابل باشگاه خود قرار می دهند. به سلامتی. ” “اجتماعی تا حدی به جامعه فوتبال باز می گردد.”

از این اظهارات مشخص است که پیشنهاد ویژه تراکتورسازی ادامه لیگ برتر به عنوان پلی استایرن است. از پیشنهادات عجیب و غریب ممکن است در هیچ جای دنیا استفاده نشود ، اما تراکتورسازی بر این باور است که برای بازگرداندن روحیه اجتماعی به جامعه ، مسابقات فوتبال با حضور نمایندگان باشگاه در رقابت پلی استیشن ادامه خواهد یافت.

در جای دیگر این گفتگو ، سهرابی همچنین از عدم حضور مخاطبان در بوندسلیگا سوال کرده و آن را به عنوان یک ارواح قلمداد می کند.

255 41

دکمه بازگشت به بالا