اقتصادی

پیشنهاد مصر برای آغاز آتش‌بس در فلسطین

رسانه های صهیونیستی اشاره ای به مخالفت یا تأیید این پیشنهاد نکردند.

تاکنون تلاش بسیاری از کشورهای دیگر از جمله قطر برای آتش بس در اراضی اشغالی به دعوت رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه ناکام مانده است.

نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو هرگونه توافق آتش بس را رد کرد و بر ادامه حملات همه جانبه به غزه پافشاری کرد.

در همین راستا ، دولت مصر 500 میلیون دلار به تلاش برای بازسازی غزه اختصاص داده است ، كه در نتیجه حملات گسترده رژیم صهیونیستی تخریب شد.

سلاما معروف ، رئیس دفتر رسانه ای دولت در نوار غزه ، گفت: “در پی حملات اسرائیل ، خسارات مادی زیادی به زیرساخت ها و خانه های فلسطینیان و زمین های کشاورزی وارد شد ، به طوری که بر اساس برآوردهای اولیه ، خسارت وارد شده بود. به یکصد و 55 میلیون دلار. “

کانال 12 صهیونیسم نیز ساعاتی قبل گزارش داد که مقامات کابینه کوچک امنیتی اسرائیل اعلام کردند که عملیات در غزه در آخرین مرحله است.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه شرایط انسانی دشواری را برجای گذاشت ، خصوصاً اینکه صدها خانواده به دلیل بمباران شدید و کمبود کالاهای اساسی مجبور به ترک خانه های خود شدند.

مقامات صهیونیستی همچنان به بستن معابر و جلوگیری از ورود سوخت به نیروگاه های غزه ادامه می دهند ، در واقع ، جنایتی علیه بشریت و قتل عام علیه مردم فلسطین در غزه انجام شده است.

روز دوشنبه ، هفته گذشته (10 مه) ، نیروهای اشغالگر صهیونیست حملات وحشیانه خود را به نوار غزه و فلسطینیان آغاز کردند که منجر به کشته شدن 217 فلسطینی از جمله 63 کودک و زخمی شدن 1507 نفر دیگر شد.

311311

دکمه بازگشت به بالا