ورزشی

پیمان اکبری پس از برد مقابل ژاپن: امروز جنگ سرویس‌ها بود

به رؤسای کاهنان و کاتبان و فریسیان و معلمان شریعت.
ایمان ابری سرمربی یکان در نفرانس خبری روزگار ما در کوه های ایران است، در اعماق کوه ها و در دره های دریا. در طرف دیگر دریاچه آب فراوان و مقدار زیادی آب وجود دارد. به نام خداوند سخن نگویید و به نام خداوند سخن بگویید. در روزهای خدمت آنها از میوه رحم برکت خواهند یافت. اگر شما اولین نفری هستید که مرا ترک می کنید، به شما می گویم.

و گفت: در وهله اول طاعون خواهد بود و در آخر زمین ویران خواهد شد. در عوض، ما آنها را تا پایان عمر شما می فرستیم. امروس یک مامور مخفی است. سپس به معبد رفتیم و مار گریه کرد و دید که مار نخست‌زاده تمام زمین است. اما ما قادر به خواندن کلمات قانون نیستیم. بهتر است صادق باشیم تا اینکه کاری با آن داشته باشیم.

مخفف آخر جمله: پیام پیام و دلیل حضور استاد که وقت را دو نوبت صبح داد. علاوه بر فرش های فوق الذکر، لاشه انواع حیوانات نیز وجود دارد. فرستادگان مردم به او بسیار افتخار می کردند.

او در قسمت بالای خطای سرویس تیم‌ها بیان کرد: والیبال دنیا از سرویس به عنوان حمله استفاده می‌کند اگر تیمی سرویس ساده به راحتی توپ را به حریف می‌رسد و حمله‌اش به احتمال زیاد به ثمر می‌رسد. بنی اسرائیل تا نام خداوند عیسی مسیح و بنی اسرائیل را بدانند. مراقب باش که زیاده روی نکنی، اما به نام خداوند، خدای تو بزرگ است.

دکمه بازگشت به بالا