ورزشی

پیکان فینالیست شد

به گزارش شفاف، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (سه‌شنبه یازدهم بهمن) با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری شد.

تیم پیکان تهران که در دور رفت این مرحله و در شهر تهران ذوب‌آهن را سه بر صفر از پیش رو برداشته بود، امروز در دومین مسابقه که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، موفق به شکست مجدد سه بر صفر ذوب‌آهن شد تا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت‌ها معرفی شود.

شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸  بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند و فینالیست شدند.

آمنه خواجه ئیان و شفیقه احدی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 93 دقیقه طول کشید.

هدیه صابری و گل تکین‌پذیره نیز به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. مینا روستا از تیم ذوب‌آهن در ست سوم این مسابقه به دلیل اعتراض بی‌مورد کارت زرد دریافت کرد.

بدین ترتیب تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب رتبه سوم مشترک به کار خود در لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۲ پایان داد. این تیم در پایان مرحله مقدماتی با کسب هشت برد و ۲۵ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار نهایی لیگ برتر زنان ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۱ بهمن به صورت تک مسابقه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا