ورزشی

پیگیری جدی مصوبات دولت در مورد بورس

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت تسلیم احساسات بازار نمی شود، گفت: مصوبات دولت در خصوص بورس با جدیت دنبال می شود و هیچ مجوزی برای خروج از بورس وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سید احسان خاندوزی روز گذشته در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ابلاغ بسته ده ساله در بورس موثر بوده و روند ماه های پس از آن حاکی از آن است که شرایط مساعدی حاکم بود، اما رویدادهای عرصه بین‌الملل و سیاست در داخل، به نظر می‌رسید که کل بازار سرمایه تا حدی ناامن باشد.

و در رابطه با انتشار مطالبی مبنی بر زیر سوال بردن تغییرات سیاستی دولت در بازار سرمایه، اظهار داشت: انتشار چنین اخباری باعث ایجاد ابهام می شود که باید امروز بر اساس جلساتی که در ستاد اقتصادی دولت برگزار شد، همان چارچوب تعیین شده را اعلام کنم. بهمن 1400 دولت كار است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه انتظار دولت از وزارتخانه های تولید، اقتصاد و بانک مرکزی این است که در این زمینه خطایی صورت نگیرد، گفت: هماهنگی نهادهای اقتصادی دولت باید به گونه ای باشد که شبهه و بی اعتمادی را برطرف کند.

خاندوزی گفت: وضعیت بازار سرمایه به گونه ای است که باید آن را با همه متغیرهای داخلی و خارجی موثر بر کل اقتصاد ایران تحلیل کرد و جایگاه ستاد اقتصادی دولت بر تقویت اصول اساسی و بنیادی آن متمرکز است.

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا