ورزشی

چالش جدید برای گل‌محمدی و پرسپولیس

پرسپولیس 4 هفته قبل از پایان لیگ 19 با پیروزی 2: 1 در مسجد خانه نفت سلیمان در این رقابت ها پیروز شد. یحیی گل محمدی ، سرمربی موفق تیم در جمعه شب ، نتوانست حاوی شادی او باشد و …

تبریک می گویم آقای گل محمدی! فکر می کنید در مسجد سلیمان پیروز شوید؟
آنچه باعث پیروزی ما شد وحدت تیم و تمایل ما برای انجام این بازی بود. در اهواز و این سفر با وضعیت سختی روبرو شدیم ، اما بچه ها با شور و شوق بازی کردند و برنده از میدان خارج شد. این همه پیروزی و قهرمانی زودهنگام را به همه هواداران و جانبازان پرسپولیس تبریک می گویم. جای همه عزیزان در جشن قهرمانی چهارم خالی است.

به همین دلیل است که می گویید بعد از بازی دست بازیکن خود را می بوسید؟
آیا می دانید چرا این پسر 4 سال پیاپی قهرمان ایران شد؟ دلیل این امر این است که این بازیکنان برای این کار و قهرمانی ساخته شده اند.

آیا کسب قهرمانی آسان است یا فکر می کنید این پرسپولیس می داند چگونه نگران این مسئله باشد؟
بردن جام به هیچ وجه آسان نیست. وضعیت ما همیشه خوب نیست ، اما با صبر و شکیبایی بازیکنان توانستیم به این هدف عالی برسیم. ما تلاش کردیم ، جنگیدیم و برای کسب هر امتیاز برای کسب قهرمانی راضی بودیم.

جالب است که پرسپولیس 10 بازی پیاپی برنده شده است. باور کردن کاملاً سخت است. می توانید توضیح دهید؟
برای تیمی که می خواهد قهرمان شود ، بازی های خارج از خانه و سرپوشیده نیز نباید خیلی متفاوت باشد. این شخصیت تیم را نشان می دهد و خوشحالم که در بازی خارج از ورزشگاه آزادی موفق شدیم. این بار رکورد اول شهر را شکستیم ، برای اولین بار تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دادیم و اولین پوکر قهرمانی در اینجا ثبت شد که فکر می کنم خاطره ای شیرین برای تیم ما باشد.

تیم مهدی تارتار نیز قبل از این مسابقه دومین خط دفاعی برتر لیگ را داشت!
بله ، با وجود دفاع شدید از مسجد سلیمان ، بازی در چنین حال و هوایی دشوار است. برخی از بازیکنان ما در این بازی حضور ندارند و این کار ما را دشوارتر می کند. بازی با تیمی مثل آن بسیار دشوار است ، اما انگیزه زیادی داریم. خوشبختانه در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کنیم و گل بزنیم. گل علی علیپور به ما کمک کرد تا راحت تر و با اعتماد به نفس بازی کنیم و گل دوم را هم به ثمر رساندیم اما متأسفانه در دفاع تیم اشتباه کردیم و یک پنالتی به حریف دادیم.

رکورد گلزنی در 16 لیگ در فصل 97-96 توسط همان پرسپولیس برگزار می شود که موفق شد با برانکو 66 امتیاز کسب کند. نمی خواهید این رکورد را بشکنید؟
اول از همه باید از معلمانم برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون تشکر کنم که به پرسپولیس تبریک گفت پیروزی آنها است. اکنون 62 امتیاز هستیم و کسب 5 امتیاز دیگر 67 امتیاز به ما می دهد. این یک چالش جدید و جالب در پیش روی ماست.

و در عین حال دشوار است؟
هم سخت و هم مشکل! ما 4 بازی دیگر در لیگ داریم که 12 امتیاز خواهد بود و امیدوارم قهرمان پرسپولیس هم بتواند در بازی بعدی حداکثر امتیاز کسب کند. با این حال ، کار سخت است.

43503

دکمه بازگشت به بالا