ورزشی

چالش رکورددار روپایی جهان برای بزرگان مستطیل سبز/ درخشش حب درویش در تله‌کابین توچال+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، مهدی هوب درویش ، که رکورددار جهانی به حساب می آید و نام او در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است ، در تلاش است تا اهداف بالاتر را محقق کند.

دیروز رئیس کمیته روپای ایران تله کابین ها را از ایستگاه های یک تا هفت جستجو کرد. این رکورد در شرایطی ثبت شد که بسیاری از گوندولاها از برخورد به توپ بلغزدند و لرزیدند ، اما هاب درویش توانست در عرض 50 دقیقه مسافت 7.5 کیلومتر را بدون توقف طی کند و رکوردی بی سابقه در جهان ثبت کند.

مهدی هوب درویش

مهدی هوب درویش

او تصمیم گرفته تا در آینده با توپ های مختلف رکورد جدیدی را ثبت کند و می خواهد بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، نیمار و رونالدینیو را به چالش بکشد. روبرتو کارلوس ، مارکو ون باستن ، ژاوی هرناندز و میشل سالگادو پیش از این با مخالفت درویش روبرو شده بودند و او همچنین با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا روبرو است.

مهمترین رکورد عشق درویشی سه بار بالا رفتن از پله های برج میلاد با فوتبال و تنیس و سنگ مرمر رو به عقب ، 30 ساعت بازی با فوتبال و 10 ساعت با توپ تنیس است. او موفق شد نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند و به دلیل آخرین موردی که توانست 70000 بار در دبی امارات تنیس بازی کند افتخار مهمی برای ایران کسب کرد.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا