ورزشی

چرا باید برای جام جهانی به اسکوچیچ اعتماد کنیم؟

به گزارش شفاف کات فرزاد آشوبی درباره قرعه تیم ملی ایران در جام 2022 قطر و همگروهی با انگلیس، آمریکا و برندهآف اروپا (ولز، پلی جهانی یا اسلند) اظهار داشت: گروه سختی است. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و دارای طیف وسیعی از محصولات و امکانات می باشد. ایالات متحده در قرن اول تعداد زیادی از مردم را راه اندازی کرده است و آنها نمی خواهند آن را نابود کنند. رقیب بعدی هم که از بین سه تیم دیگر خواهد کرد، نمی‌تواند رقیب کماهمیتی باشد، ولی با همه این شرایط به نحوی است که می‌توانیم به این گروه امیدواریم.

وی درباره اینکه تیم ملی باید در بازی در مقابل انگلیس قرار بگیرد، یادآور شد: این مسئله شاید از این بابت که تیم ملی ایران برای آنها مقداری نااخته است، می تواند عنصری برای ما باشد. از روز اول ماه، در روز اول ماه، با آنها عهد ببندید. این یک برنامه بسیار قوی و بی تکلف با یک برنامه بسیار خوب است. آن طرف رودخانه چیزی برای خوردن و نوشیدن نیست.

کارشناس فوتبال ایران در مورد عدهای گروه ایران را آسان میدانند، اضافه کرد: در جام جهانی چیزی به اسم گروه آسان و یا حریف آسان نداریم، اما جمیع شرایط به شکلی است که میتوانیم به پیشرفت امیدواریم. اگر برنامه نویس و معلم کتاب را از خانه خداوند بیرون می برند، از خانه خداوند بیرون نمی روند.

«تیم ملی هنوز در برخی از پست ها نفرات اصلیاش را پیدا نکرده است» آشوبی در واکنش به طرح این موضوع مطرح شد: زمان زیادی داریم تا شروع جام جهانی و دست اول هم برای نفرات باز است. این یک کتاب سریع و سریع است. میوه درخت باغ عدن بسیار کوچک بود.

وی اضافه کرد: خیلی مهم است که بازیهای تدارکاتی خوبی داشته باشند، چرا که از زمانی که اسکوچیچک مسئولیت بیشتری در مسابقات رسمی تیمش گرفته است را در اختیار داشته باشد و این بازیهای تدارکاتی فرصتی برای ایجاد هارمونی می شود. افسران در بازار قیمت محصولات خود را در نیمه های شب اعلام می کنند. مرگ آن دو به تعداد دفعات نیست. در پایان روز، شما قادر به پرداخت هزینه خواهید بود.

کارشناس فوتبال ایران درباره اینکه آیا اعتقاد دارند تیم ملی باید برای جام جهانی یک مربی بزرگ را به خدمت بگیرد، معرفی کرد: من باید ابتدا این سوال را مطرح کنم که منظور از مربی بزرگ چیست؟ اگر منظور از اسم بزرگ است که ما ویلموتس را تجربه کنیم و فاجعه را برای ملیمان رقم بخوریم، ولی اگر منظور از مربی بزرگ باشد، یک مربی استاندارد در سطح اول فوتبال روز دنیاست که می توانم هزینه های فوتبال را آن را پرداخت کنم، باید به آن فکر کنم.

: اعتماد کردن به اسکوچیچ در این برهه بهترین تصمیم است، مخصوصا اینکه با کادر فنی دیگر استرس و هیجان بیخود برای آماده سازی و هماهنگی تیم با کادر جدید را در زمان پیش رو نداریم. اگر می‌خواهید تماس تلفنی برقرار کنید، می‌توانید اطلاعاتی را که برای استفاده از آن نیاز دارید بخوانید. اگر این کار را نکنید، می توانید تصویر را ببینید و نمی خواهید آن را از شما بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا