ورزشی

چرا باید به گل‌محمدی اولتیماتوم بدهند؟

حمید درخشان درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در سه بازی متوالی لیگ برتر گفت: پرسپولیس پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا دچار آسیب روحی شد ، اما مشکلی که در بازی با سپاهان می بینیم و نگران کننده این است که خط حمله تیم عمل نکرد قوی و قادر به پاسخگویی به خواسته های سرمربی نیست و این مسئله برای پرسپولیس مشکل ساز شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود اما در کل بازی بدی نیست و فکر می کنم اگر پرسپولیس در خط حمله شکست خوبی داشته باشد ، شاید بتواند در این مسابقه پیروز شود و نتایج خوبی کسب کند. نبود کامل بازیکنان پیشرفته نیز کار پرسپولیس را دشوارتر کرده و آنها را از داشتن همان روندهای مثبت قبلی باز می دارد.

پیشکسوتان پرسپولیس در مورد دربی پایتخت اظهار داشتند: دربی یک مسابقه ویژه است که در آن باید مشکلات زیادی را در نظر گرفت و باید توجه شود. اگر هر تیم برنامه خود را برای مسابقه به درستی اجرا کند ، می تواند برنده میدان شود. باید دید گل محمدی برای این دیدار چه قدم هایی برمی دارد و برای شکست استقلال چه قدم هایی را برمی دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس به فشارها پاسخ داد یهایی گل محمدی اظهار داشت: هیچ دلیلی ندارد که یک مربی وقتی در تیم کار می کند به او اولتیماتوم بدهد! چرا باید به گل محمدی اولتیماتوم بدهند؟ آنها باید فضا را به کارآموز اختصاص دهند تا تمرکز بیشتری داشته باشد و به او اجازه دهند کار خود را انجام دهد و تصمیمات فنی درست را بگیرد.

درخشان اظهار داشت: در واقع وظیفه مدیر عامل این است كه به سرمربی تیم كمك كند و همه مدیران باید بدانند كه باید امنیت شغلی را برای سرمربی ایجاد كنند و حواس او را پرت نكنند تا موثر واقع شود. مدیر و تیم هر لحظه مربی را تحت فشار قرار می دهند و فکر او را درگیر می کنند.

وی درباره نقش جدایی بازیکن با نفوذ پرسپولیس در ناکامی اخیر تیم گفت: وقتی تیمی بازیکنان موثر خود را از دست بدهد ، این جای خالی به طور حتم منجر به عدم نتیجه گیری آنها خواهد شد. بازیکنانی که در این فصل از پرسپولیس جدا شدند بازیکنان خوب و تأثیرگذاری هستند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند. با رفتن این بازیکنان ، آنها باید از مربیان حمایت کنند تا جای خالی خود را با تفکر فنی خود پر کنند ، نه اینکه مدام آنها را تحت فشار قرار دهند و بگویند که شما بی کفایت هستید. به نظر من این روش غلط است. اگر بازیکن خود را گم کرده اید ، حداقل مربی و افکار او را از دست ندهید ، از او حمایت کنید تا زمانی که بتواند به تیم کمک کند.

درخشان در پاسخ به س “ال “آیا پرسپولیس می تواند یکی از قهرمانان امسال نیز باشد” گفت: بله ، این تیم از نظر قهرمانی کم ندارد ، در نیم فصل می توانند بازیکنان خوبی بگیرند و تیم را تقویت کنند. پرسپولیس تیم بزرگی و قابل احترام است ، آنها هنوز هم می توانند با دو پیروزی به اوج برگردند و در زمره اولین رقبای قهرمانی باشند.

258 256

دکمه بازگشت به بالا