ورزشی

چرا درویش پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی نکرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

روابط درویش با اعضای تیم پرسپولیس به خصوص یحیی گل محمدی، در ماه‌های اخیر در تیره‌ترین حالت خود قرار دارد به طوری که پس از اعتراضات یحیی گل محمدی، بازیکنان پرسپولیس با نوشتن یک نامه و انتشار آن در رسانه‌ها حتی خواستار برکناری یا استعفای او از مدیرعاملی پرسپولیس شدند چرا که به زعم آن‌ها درویش قادر به حل مشکلات این تیم نیست و بهتر است برود و جای خود را به فردی بدهد که بتواند مشکلات سرخ‌پوشان را برطرف کند.

پس از این موضوع، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته و پیش از سفر این تیم به عربستان جهت بازی با النصر به بهانه شصتمین سالگرد تأسیس این باشگاه با همراهی چند پیشکسوت به محل تمرین سرخ‌پوشان رفت تا بلکه بتواند در آستانه این سفر روابط حسنه‌ای بین او و اعضای پرسپولیس به وجود آید، اما برخلاف اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شدند مراسم آشتی کنان برگزار شده، به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نداد.

درویش چندان مورد استقبال سرخ‌پوشان قرار نگرفت و اعضای کادر فنی و بازیکنان برخورد سردی با مدیرعامل خود داشتند. این برخورد سرد باعث شد تا درویش به بهانه انجام کار‌های اداری باشگاه، پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی نکند و زیارت خانه خدا را از دست بدهد.

مشکلات درویش با پرسپولیسی‌ها تنها به نوشتن بیانیه نبود. اخیراً رضا درویش، توسط یحیی گل‌محمدی در اینستاگرام آنفالو شده تا سرمربی سرخ‌پوشان نشان دهد که تصمیم برای قطع ارتباط با مدیرعامل این باشگاه را گرفته است.

این در حالی است که برخی اخبار تأیید نشده حاکی از این بود که حتی گل‌محمدی به مسؤولان باشگاه اعلام کرده که در سفر عربستان، درویش در پرواز پرسپولیس نباشد و به نظر می‌رسد به دلیل شرایط موجود، درویش قید سفر به عربستان را زد تا پرسپولیس بدون مدیرعامل‌اش به این سفر مهم برود.

عدم پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان، جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان پرسپولیس به دلیل باخت به سپاهان، عدم موفقیت در فصل نقل و انتقالات، جذب بازیکن بی‌کیفیت خارجی، عدم تسویه مطالبات برخی از بازیکنان در فصول گذشته و … از جمله مواردی است که باعث شده تا درویش با پرسپولیسی‌ها دچار چالش‌های جدی شود.

درباره وضعیت مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی مطرح می‌شود، شاید تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شاید تا نیم فصل شاهد تغییراتی در این باشگاه صورت گیرد.

دکمه بازگشت به بالا