به گزارش خبرگزاری خبر اخبار ورزشی؛ یکی از س questionsالات مهمی که در مورد پرسپولیس و استقلال ایجاد می شود این است که چرا مدیران سرخابی با دلالان قرارداد می بندند و درآمد خود را ایجاد نمی کنند؟ دلیل آن ناتوانی مدیرانی است که در این دو باشگاه کار می کنند. آنها ترجیح می دهند کارگزاران مبلغی آماده به باشگاه بدهند ، اما در عوض سایر جریانهای درآمد را ببندند. تیم های استقلال و پرسپولیس مطلقاً هیچ بخش بازاریابی در جدول مدیریت خود ندارند و هیچ اقدامی برای درآمدزایی انجام نمی شود. عمر مدیران این باشگاه آنقدر کوتاه است که حتی اگر برنامه ای داشته باشند ، قادر به اجرای آن نیستند. روش های درآمدزایی مانند حقوق پخش تلویزیونی ، فروش پیراهن ، تأسیس مغازه های مختلف و فروش محصولات مرتبط با باشگاه ، درآمد روز بازی و سایر کارهای تبلیغاتی در این دو باشگاه کاملاً نادیده گرفته شده است و هیچ گونه ابتکاری برای درآمدزایی وجود ندارد.
در مورد حق پخش ، اگر برای مثال تعداد کل هواداران پرسپولیس فقط 10 میلیون نفر باشد و هر هوادار ماهانه 10 هزار تومان برای تماشای مسابقات این تیم هزینه کند ، در یک سال حداقل 1000 میلیارد برای هر باشگاه تولید می شود. البته طرفداران هر دو تیم بیشتر از این هستند! با این حال ، در ایران هزینه پخش تلویزیون پرداخت نشده است و صدا و سیما نیز به طور کامل پرداخت نشده است. از سوی دیگر ، مدیران هر دو باشگاه ، وقتی صحبت از درآمدزایی می شود ، به سادگی می گویند که حقوق پخش داده نمی شود و به دنبال استفاده از روش های جایگزین نیستند. و فقط کافی است مدیران هر دو باشگاه مبلغی را آماده کنند و آنها مسئول هزینه آن هستند.
یک گزارش کامل ایجاد کنید اینجا خواندن
253 251