ورزشی

چرا قهرمان المپیک به کنگره ایالات متحده حمله کرد؟

کلت کلر دو بار دارنده مدال طلای المپیک است. او فردی بی هدف است ، بی پول و بدون نیاز به خوابیدن در اتومبیل خود. وی اکنون در اسناد دادگاه که توسط FBI تهیه شده به عنوان یکی از شرکت کنندگان در حمله به پایتخت ایالات متحده شناسایی شده و به جرایم فدرال متهم شده است.

در میان تصاویری که در آشوب های 6 ژانویه در اواسط حکومت آمریکا نشان داده شد ، یک مرد ریش دار بود که با قد و لباس خود برجسته بود. او کت رسمی با پچ تیم المپیک ایالات متحده به تن داشت. به نظر می رسد انتخاب لباس با آرم المپیک و پرچم آمریکا نمادی از انحرافات میهن پرستانه در میان شورشیان وفادار به دونالد ترامپ است که معتقدند وظیفه آنها این است که برای لغو انتخابات قانونی دموکراتیک اقدام کنند. اعتراض توسط خود ترامپ نادیده گرفته شده است. رئیس جمهور ایالات متحده دسته ای از آرزوها را برای جا افتادن در روایت های نادرست و نابجا درهم شکسته است.

مرد قد بلندی که از طریق وب سایت Swim Swam به عنوان کلر 38 ساله شناخته شد ، در آریزونا بزرگ شد و در بازی های المپیک آتن و پکن به مدال طلای 200 est 4 متر آزاد رسید. از آن زمان سردرگمی او فروکش نکرد. جالب اینجاست که بسیاری از وب سایت های آمریکایی در ابتدا نوشتند که کلت کلر در جریان قیام در پایتخت آمریکا قهرمان المپیک است.

کلر ، که در 1700 مایلی واشنگتن دی سی ، در کلرادو اسپرینگز زندگی می کند ، هفته گذشته به اتهام رفتارهای بی نظم ، ممانعت از اجرای قانون و ورود غیرقانونی به یک منطقه ممنوع دستگیر شد. وی پس از حضور در دادگاه فدرال دنور آزاد شد. وی علناً اظهار نظری نکرد ، بنابراین دلیل اقدامات وی در هنگام ناآرامی های مرگبار روزی که کنگره برای حمایت از بایدن تشکیل شد ، مشخص نیست.

آنچه واضح است این است که ، مانند بسیاری از ورزشکاران ، کلر نیز پس از گذراندن دوره های آموزش حرفه ای بسیار دشوار توانست خود را با زندگی عادی وفق دهد ، اما راه اشتباهی را انتخاب کرد. وی از همسرش طلاق گرفت ، در یک سری از مشاغل فروش ناکام ماند و ضمن کمک به فرزندانش برای تأمین هزینه زندگی ، برای یافتن مکانی برای زندگی تلاش کرد.

کلت کلر شناگر المپیک سابق آمریکا

او با خوردن و آشامیدن زیاد احساس تلخی و عصبانیت می کند ، انگیزه خود را از دست می دهد و دچار اضافه وزن می شود. او می گوید که مشکلات مالی او را مجبور به طلاق در سال 2014 کرد. کلر در استخر کار سختی نداشت و او به مدال المپیک دست یافت. جالب اینجاست که وی به عنوان یکی از موفق ترین شناگران آمریکایی شناخته می شود و علاوه بر دو مدال طلا در المپیک آتن و سیدنی ، دو مدال برنز نیز کسب کرد.

بسیاری از کارشناسان اجتماعی آمریکایی معتقدند که ورزشکاران سابق ایالات متحده به جای انتخاب روش درست برای ادامه زندگی خود ، وارد سیاست درست و غیرمعمول شده اند. به هیچ وجه شواهدی دال بر دست داشتن کلت کلار در جنگ یا غارت کنگره آمریکا وجود ندارد و به گفته نیویورک تایمز ، احتمال اینکه او داستان پیچیده تری داشته باشد وجود ندارد. در حقیقت ، کلر قربانی یک اتفاق عجیب غریب و احتمال بازگشت دوباره به زندگی است. حتی اگر شغل خود را از دست داده و توانایی گذراندن وقت زیادی در زندان را دارد ، باز هم باید سعی کند از فعالیتهایی که برای ورزش مناسب نیستند جلوگیری کند و زندگی سالم را انتخاب کند.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا