ورزشی

چهار گل برای برد چهارم/ حکم صعود پرسپولیس امضا شد

به گزارش اخبار ورزشی؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت 21:30 در ورزشگاه فاتوردا به مصاف تیم هند گوا رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا 12 امتیاز کسب کند و صعود خود را به عنوان یکی از تیم های برتر مرحله بعدی ثبت کند.

با شروع بازی ، پرسپولیس به تیم برتر زمین تبدیل شد و در دقیقه 15 و 20 ، هنگامی که ضربه سر شهریار مقانلو و عیسی آل کثیر در شکل بد قرار گرفت ، دو موقعیت نسبتاً خطرناک ایجاد کرد. در دقیقه 24 ارسال بلند مهدی ترابی به محوطه جریمه باعث شد مغانلو با دروازه بان گوا تک به تک شود و ضربه تک مهاجم پس از عبور از دروازه بان هندی به اولین گل پرسپولیس تبدیل شود. در دقیقه 40 به خطای دفاع و دروازه بان گوا ، آل کثیر صاحب توپ شد اما کومار با ضربه خشن خود مهاجم پرسپولیس را زمین زد و داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد. در دقیقه 43 ترابی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و دروازه گوا را باز کرد. اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با 2 گل به سود شاگرد یحیی گل محمدی به پایان رسید.

603

شروع نیمه دوم پرسپولیس با یک گل همراه بود و عیسی آل کثیر در دقیقه 47 با یک حرکت انفرادی توانست برای سومین بار دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 58 نوبت کمال کامیابی نیا بود که به دلیل هوشمندی و موقعیت هایش ، گل چهارم قرمزها را پس از ورود به زمین در نیمه دوم به ثمر برساند. در نیمه دوم بیشتر وقت بازی در اختیار پرسپولیس بود و تیم هند حرفی برای گفتن نداشت و عملکرد ضعیف تری نسبت به مسابقه از خود نشان داد و بازیکنان این تیم انگیزه لازم برای رسیدن به هدف سرخ را نداشتند. پرسپولیس پس از به ثمر رساندن چهار گل دیگر ، گلهای بیشتری از دست داد و سعی در حفظ بازی و نتیجه داشت و سعی کرد فشار زیادی به بدن خود وارد نکند تا خود را برای دو بازی بعدی آماده کند و در نهایت با کسب 3 امتیاز.

داور: هیرویوکی کیمورا (ژاپن)

کمک: ‌ Takumi Takagi و Isao Nishihashi (هر دو از ژاپن)

ترکیب تخت جمشید ایرانی: بوژیدار رادوشوویچ ، امید عالیشاه ، سید جلال حسینی (46- احسان پهلوان) ، محمد حسین کنعانی زادگان (72- وحید امیری) ، مهدی ترابی (46- کمال کامیابی نیا) ، میلاد سرلک ، مهدی شیری ، محمد شریفی ، علی شجاعی ، شهریار مغانلو (57- مهدی عبدی) و عیسی آل کثیر (63- مهدی مهدیخانی).

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب گوا هند: ناوین کومار ، سانسون پریرا ، ایوان گونزالس (57- محمد علی) ، لئاندر دکونها ، جیمز دوناچی ، پرینستون ریبلو ، الکساندر روماریو ، عمارجیت سینگ (57- گلان مارتینز) ، ردیم تلنگ (66- ماکان چوت) ، او پاندیتا (66) – براندون فرناندز) و دوندرا مورگاوکار (57- خورخه اورتیز).

مربی: خوان فرناندو

دکمه بازگشت به بالا