فعالان کسب و کار

چگونه با استفاده از سرور مجازی ایران در بورس سود کنیم؟

بورس، بازار معاملاتی حساس و پر ریسکی است که ثانیه‌ها در آن حکم طلا دارند. یعنی سرنوشت سرمایه شما در بورس با چند ثانیه تاخیر یا قطعی اینترنت، می‌تواند به‌طور کلی تغییر کند. اولین ابزاری که شما را به سود می‌رساند و شاید بتواند سرمایه شما را افزایش دهد، یک اینترنت سریع، امن و پایدار است. دسترسی پرسرعتی که شاید با اینترنت‌های خانگی و معمولی، هرگز آن را تجربه نکنید. سرور مجازی بورس ایران، با افزایش سرعت عمل در ثبت درخواست‌ها، شما را در مسیر سودآوری قرار می‌دهد. در ادامه توضیح می‌دهیم که چگونه با استفاده از سرور مجازی ایران در بورس درآمد کسب کنیم:

سرخطی زدن

سرور مجازی بورس ایران  یک اتصال همیشه پایدار با اینترنت پرسرعت است که شما می‌توانید از شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور آن را تهیه کنید. دیتاسنتر آن در برج میلاد بوده و چیزی که این شرکت‌ها به شما تحویل می‌دهند، یک نرم‌افزار با محیطی ساده شبیه ویندوز است. امکان دسترسی به این نرم افزار از تمام نقاط ایران با سرعت بالا و پینگ پایین وجود دارد و هیچ محدودیت مکانی و زمانی، روی عملکرد بی‌نقص آن تاثیرگذار نیست.
در مورد سر خطی زدن و خرید عرضه‌های اولیه در بورس چقدر اطلاعات دارید؟ این دو روش معاملاتی روش‌های شناخته شده‌ای هستند و جایگاه ویژه‌ای در سودآوری دارند. برگ برنده شما در این معامله‌ها، اینترنت پرسرعت با تاخیر بسیار کم است. به بیانی دیگر، هرچه سریع‌تر از رقیبان‌تان کلیک کنید، سود برای شما است. فراموش نکنید که در سرخطی زدن، حتی صدم‌های ثانیه اهمیت دارند.

عرضه اولیه

سر خطی زدن را به‌عنوان یکی از ساده‌ترین روش‌های انجام معاملات می‌شناسیم که در بازار فرابورس و بورس، به‌صورت قیمت لحظه‌ای معامله می‌شود. در مورد عرضه‌های اولیه نیز شرایط یکسان است. اگر با اینترنت پرسرعت بتوانید عرضه اولیه بخرید، مطمئن باشید که در مدت زمان کوتاه، سود خوبی کسب خواهید کرد، چرا که سهام‌های عرضه اولیه در تعداد مشخص و اندازه مساوی به افراد تعلق می‌گیرند.
تا حالا چند بار برای خرید این نوع سهام‌ها تلاش بی‌ثمر داشته‌اید؟ اگر از خرید عرضه اولیه یا سرخطی زدن سود نکرده‌اید یا می‌خواهید شانس خرید بهترین سهام‌ها را داشته باشید، باید با داشتن یک اینترنت پرسرعت یک قدم جلوتر از رقبای خود ایستاده باشید. اتصال سریع و پایدار شانس شما را برای معاملات پرسود و به‌موقع بالا می‌برد.

صف خرید و فروش

شاید جالب باشد بدانید در بازار بورس، حتی میلی ثانیه‌ها سرنوشت‌ساز هستند. وقتی برای خرید یک سهام از اول وقت صف خرید تشکیل می‌شود، حتی چند میلی ثانیه تاخیر به قیمت از دست رفتن شانس شما برای خرید منجر خواهد شد. این تاخیر، تنها زیر سر اینترنت ضعیف بوده که با خرید سرور مجازی بورس ایران، کاملا حل می‌شود. با سرعت بالا و پینگ پایین سرور مجازی بورس ایران، درخواست خرید شما در سریع‌ترین حالت ممکن به کارگزاری مورد نظر ارسال شده و این شانس را به شما می‌دهد که جزو نفرات ابتدایی صف خرید باشید.
اگر در مورد خرید سرور مجازی بورس ایران مردد هستید، بد نیست بدانید که هزینه خرید آن، یک سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است که تاثیر آن روی معاملات بورسی شما هویدا می‌شود.

تاثیر پینگ پایین در سوددهی معاملات بورسی چیست؟

اولین فاکتوری که به ما ثابت می‌کند سرور مجازی بورس یک انتخاب عالی برای معاملات بورسی است، پینگ پایین است. از لحاظ فنی، به زمان رفت و برگشت اطلاعات بین دو سیستم پینگ می‌گویند که در اینجا، منظور از دو سیستم «معامله‌گر بورس» و «کارگزاری» است. در واقع پینگ پایین، ضمانتی بر ارسال سریع‌تر و مقدم‌تر درخواست شما به کارگزاری است! VPSهای بورس ایران، به نرخ پینگ 20 میلی ثانیه دست یافته‌اند تا ارسال درخواست شما به کارگزاری، با سرعت حیرت‌انگیزی در جریان باشد.

نتیجه نهایی

در این محتوا بررسی کردیم که تاثیر سرعت اینترنت و خرید سرور مجازی بورس ایران، تا چه حد روی شانس موفقیت معامله‌گران بورس در سر خطی زدن، عرضه اولیه و صف‌های خرید و فروش اثر می‌گذارد. اگر می‌خواهید بازده سرمایه خود را بالا ببرید و سوددهی را تا حد قابل توجهی تضمین کنید، حتما به فکر تهیه یک سرور مجازی بورس باشید. خرید این سرور مجازی از شرکت‌های ارائه دهنده معتبر، سرعت و پایدار حیرت‌انگیزی در اختیار معامله‌گران حرفه‌ای قرار می‌دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا