فعالان کسب و کار

چگونه ریاضی را بهتر بفهمیم؟

چگونه ریاضی را بفهمیم و نمرات خوب بگیریم؟

این بخش نحوه یادگیری بهتر ریاضی، آموزش عمیق تر ریاضی و کسب نمره بالاتر در این درس را توضیح می دهد. برای درک خوب ریاضی و کسب نمره خوب در درس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- مطالب داده شده را با تمرکز کامل در درس ریاضی و تدریس خصوصی گوش دهید. در کلاس های ریاضی مشابه سعی کنید موضوع را به خوبی درک کنید و خوب گوش کنید. برخی از دانش آموزان فقط به صورت فیزیکی در درس ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی حضور دارند و به مطالبی که تدریس می شود توجهی ندارند. برخی از آنها فقط در کلاس های ریاضی یادداشت برداری می کنند. شما که در کلاس ریاضی شرکت می کنید و وقت خود را تلف می کنید، سعی کنید در یک کلاس ریاضی موضوع را بفهمید و از زمان خود به خوبی استفاده کنید. به مطالب داده شده با دقت گوش دهید و مطالب را دنبال کنید تا آن را به درستی درک کنید. اگر این یک نکته کلی را در نظر بگیرید، در وقت شما صرفه جویی می کند.

2- برای فهمیدن و درک بهتر ریاضی و گرفتن نمرات خوب در ریاضی، می توانید در کلاس ریاضی شرکت کنید. کلاس های ریاضی می تواند با کلاس ها و دانشگاه ها مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست معلمان شاغل در زمینه آموزش ریاضی و آموزش خصوصی از ابتدایی تا دانشگاهی در این سایت (ایران مدرس)، روی «آموزش ریاضی» کلیک کنید. در کلاس های خصوصی ریاضی، اگر در کلاس و دانشگاه نیستید، می توانید مشکلات خود را اصلاح کنید و تنظیمات را انجام دهید. در یک کلاس خصوصی ریاضی، به مطالب ارائه شده گوش دهید و اگر چیزی را متوجه نشدید سؤال بپرسید.

3- برای درک مبانی و عمق درس ریاضی تا بتوانید مطالب ترم بعد را به خاطر بسپارید و مشکلی نداشته باشید، درس ریاضی آن ترم را بخوانید. در طول ترم درس ریاضی بخوانید و تمرین کنید و مسائل را حل کنید. وقتی ریاضی یا هر درس دیگری را به طور مکرر در طول ترم مطالعه می کنید، درس را بهتر می فهمید و آموخته های خود را فراموش می کنید. همانطور که می دانید تمرین و حل مسائل برای یادگیری بهتر ریاضی بسیار مهم و ضروری است. شاید برای دروس دیگر بتوانید بدون اتمام تمرین درس را بفهمید، اما برای دروس ریاضی، یادگیری خوب نیاز به تمرین و حل مسائل دارد. با مطالعه ریاضی در یک ترم، زمان کافی برای تمرین و حل مسائل خواهید داشت.

4- اگر می خواهید در کلاس ریاضی نمره خوب یا حتی 20 بگیرید می توانید با دوستان خود به صورت گروهی با کلاس های ریاضی مدرسه و آموزش های خصوصی ریاضی بخوانید و همچنین تمرینات خود را مطالعه و حل کنید و با هم مسائل را حل کنید. . درك كردن به این ترتیب اگر افکارتان را کنار هم بگذارید، درس عبرت می گیرید و می دانید چگونه تمرین ها و مشکلات دوستانتان را حل کنید. در این صورت می توان در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد و ورزش کرد و به ابعاد مختلف آن نگاه کرد یا اگر سوال به گونه ای دیگر پرسیده شد، اگر سوال را به گونه ای دیگر بپرسید می توانید به نحوه حل آن نگاه کنید. با بحث در مورد تمرین ها و سوالات می توانید آنها را بهتر یاد بگیرید.

5- این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در مورد چگونگی موفقیت در ریاضی، کسب نمره خوب و عالی در ریاضی و حتی کسب 20 امتیاز در ریاضی، روش های پایه و صحیح یادگیری ریاضی و … دارد. به عنوان مثال می توانید مقاله نحوه 20 گرفتن در امتحان ریاضی یا نحوه صحیح مطالعه ریاضی و گرفتن 20 در ریاضی را مطالعه کنید. برای موفقیت در ریاضی و کسب نمره خوب، باید به مطالعه آن علاقه نشان دهید و ریاضی را به خوبی یاد بگیرید. به طور کامل در کلاس ریاضی شرکت کنید و غیبت نکنید. خود را منظم کنید و در طول ترم به آرامی و پیوسته مطالعه کنید. هر سوالی دارید از معلم ریاضی یا معلم ریاضی خود بپرسید. در کلاس های ریاضی، یادداشت برداری کنید یا به مطالب ارائه شده گوش دهید.

6- اگر می خواهید ریاضیات را خوب بفهمید باید ریاضی بخوانید. اهداف کوچک و آسان را نادیده نگیرید. شاید در هر مفهوم کوچک چیز مهمی نهفته باشد و باعث شود که متن را بهتر درک کنید. اولویت بندی کتاب درسی و تمرین و حل مسائل. مسائل ریاضی را خودتان حل کنید. دلیل پاسخ را بدانید و فقط فرمول را حفظ نکنید. سوالات و مشکلات را به گونه ای حل کنید که اگر یکی از دوستانتان از شما خواست که کلمات را توضیح دهید، به راحتی به او توضیح دهید و او را متوجه کلمات کنید. اگر می خواهید بدانید که آیا چیزی را خوب می فهمید، ببینید آیا می توانید آن را به راحتی برای دیگران توضیح دهید یا خیر. ریاضی را با دقت بخوانید.

7- به طور خلاصه برای اینکه درس ریاضی را به خوبی درک کنید باید در مرحله اول در کلاس های تدریس ریاضی و در صورت لزوم در کلاس های تدریس ریاضی حضور فعال داشته باشید. تا جایی که ممکن است دور بمانید. درس ریاضی را بعد از درس مرور کنید و درس ریاضی را در تمام ترم بخوانید. به تعویق انداختن مطالعه ریاضی به روز امتحان کار را سخت می کند. در طول ترم تحصیل کنید و در صورت نیاز از معلمان خصوصی ریاضی کمک بگیرید. کتاب درسی را ترجیح دهید و متن کتاب ریاضی را بخوانید. حل تمرین های حل شده در متن کتاب ریاضی و علاوه بر آن تمرین ها و مثال های اضافی را حل کنید. حل تمرین ها و تکالیف دروس ریاضی ضروری و مهم است.

نتیجه

برای درک بهتر ریاضی یازدهم تجربی ما به شما ریاضی یازدهم تجربی لوتوس  را معرفی میکنیم.

ریاضی لوتوس

لوتوس به معنای گل نیلوفر آبی است و به‌عنوان سمبل و نماد همگانی مطرح شده است. هدف ریاضی لوتوس، شکوفایی تحلیل درست و همگانی کردن ریاضی در ایران عزیزمان هست، به شکلی که در دورترین نقاط این مرز و بوم، عزیزان ما از آموزش با کیفیت بالا برخوردار باشند.
دکمه بازگشت به بالا