اقتصادی

چین به خواسته های ایالات متحده پاسخ داده است

وی روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی روزانه در پکن گفت: “آنچه در چین است ، بازار محصولات کشاورزی ، طیور زنده و آبزی پروری است که محصولاتی مانند گوشت ، ماهی ، سبزیجات و آبزی پروری را به فروش می رساند.” همچنین مستقیماً فروخته می شود.

وی گفت: چنین بازاری نه تنها در چین بلکه در بسیاری از کشورهای جنوب آسیا و در حال توسعه وجود دارد و با زندگی مردم محلی ارتباط نزدیکی دارد. هیچ گونه محدودیتی در قوانین بین المللی برای ایجاد چنین بازارهایی وجود ندارد.

سخنگوی خدمات دیپلماتیک چین اضافه کرد: “چین شکار ، تجارت ، انتقال و تغذیه حیوانات وحشی را ممنوع کرده است. بازار فروش مرغ و آبزیان فروخته نشده است. فروش حیوانات وحشی در بازارهای چین غیرقانونی و غیرقانونی است. ” آنها مجازات قانونی خواهند شد.

Corona یک حرکت جهانی را برای بازار تالاب ها آغاز کرده است ، همچنین به عنوان بازار مرطوب شناخته می شود ، جایی که گوشت و ماهی تازه به فروش می رسد و دارای یک محیط مرطوب است. این بازار در مقابل بازار میوه خشک یا خشک قرار دارد.

پس از گسترش کرونا ، چین یکی از اولین کشورهایی بود که تجارت و استفاده از حیوانات وحشی را که بعضا با حیوانات خانگی و غیر وحشی در بازار نگهداری می شود ، ممنوع کرد.

310311

دکمه بازگشت به بالا